نویسنده: حمزه سروری
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

در آپدیت جدید Mario Tennis Aces شخصیت Bowser Jr تضعیف می‌شود

آپدیت جدید Mario Tennis Aces شخصیت Bowser Jr را که بیش از اندازه دفاعی بازی می‌کند و شکست دادن او تبدیل به معضلی شده، مقداری ضعیف خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

در تورنمت‌های آنلاین بازی Mario Tennis Aces هیچ‌چیز بدتر از این نیست که پس از انجام چندین مسابقه‌ی سخت به کسی با شخصیت Bowser Jr که بیش از حد قوی ساخته شده، برخورد کنید. برای کسانی که Trick shot خود را خراب نمی‌کنند خبر خوبی در راه است؛ شرکت نینتندو اعلام کرده آپدیتی در راه است که به طرز موثری پسر شرور Bowser را ضعیف‌تر می‌کند و تعادل به بازی برمی‌گردد. 

پس از انتشار این آپدیت در امروز، ۱۹ جولای (۲۸ تیر)، Bowser Jr با کاهش سرعت در ضربه زدن و همچنین کاهش زاویه‌ای که توپ را برمی‌گرداند مواجه خواهد شد. علاوه بر این، نینتندو اعلام کرده است که برای تورنمت ماه آگوست باز هم به تعدیل‌سازی این شخصیت ادامه خواهد داد. البته این خبر همچنین بدان معنا است که باید منتظر آپدیت دیگری هم برای Mario Tennis Aces قبل از پایان یافتن ماه جاری میلادی باشیم.

برای اینکه کارکرد آپدیت بعدی بازی را کاملاً درک کنید، ابتدا باید بدانید که Trick Shotها در بازی Mario Tennis Aces چگونه کار می‌کنند. هر شخصیت در بازی یک Trick Shot دارد که با آن قادر خواهد بود تغییر جهت دهد و توپی را که خارج از دسترس است به بازی بازگرداند. اگر شما بتوانید از این ویژگی به درستی استفاده کنید، انرژی خواهید گرفت و اگر آن را از دست بدهید، انرژی از دست خواهید داد. باید ذکر شود که انرژی در این بازی بسیار مهم است؛ زیرا با آن شما قادر خواهید بود که زمان را کند کنید، شوت‌های بسیار قدرتمندی بزنید که منجر به خراب شدن راکت حریف‌تان شود یا فرصت Trick Shot بیشتری به‌دست آورید.

Bowser Jr در همان ابتدای انتشار خیلی سریع تبدیل به یکی از شخصیت‌های موردعلاقه‌ی طرفداران شد و در لیست برترین‌ها در کنار Waluigi و Chain Chomp قرار گرفت. Bowser Jr به دلیل قابلیت‌های دفاعی به‌سختی شکست می‌خورد. از طریق Trick Shotهایی که در مسیرهای طولانی هم به خوبی عمل می‌کنند، با این شخصیت به‌راحتی می‌توانید انرژی به‌دست آورید و با انرژی به‌دست آمده آسان‌تر به پیروزی برسید.

با این حساب، افرادی که از Bowser Jr استفاده می‌کنند باید سبک بازی کردن خود را تغییر دهند. علاوه بر این با انتشار آپدیت، برای تعدیل‌سازی هرچه بیشتر، میزان انرژی‌ای که هر شخص با از دست دادن Trick Shot خود از دست می‌دهد بیشتر خواهد شد که باعث می‌شود بازیکنان توجه بیشتری به دقت خود در استفاده از Trick Shotها کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده