// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

بسته الحاقی جدید بازی Dauntless معرفی شد؛ تعداد بازیکنان به ۲ میلیون نفر رسید

Phoenix Labs اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Dauntless از مرز ۲ میلیون نفر عبور کرده است و به همین مناسبت از بسته الحاقی The Coming Storm رونمایی کرد.

بازی Dauntless در اردیبهشت ماه گذشته در قالب فاز آزمایشی (بتای عمومی) در دسترس بازیکنان قرار گرفت و حال سازندگان در استودیو فینیکس لبز (Phoenix Labs) اعلام کردند که این بازی نقش آفرینی و اکشن بیش از ۲ میلیون بازیکن را به خود جذب کرده است.

سازندگان به مناسبت این موفقیت از جدیدترین بسته الحاقی بازی Dauntless رونمایی کردند. محتوای یاد شده که با نام The Coming Storm معرفی شده است برای انتشار در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد ماه) برنامه‌ریزی شده است. همانند نسخه Open Beta این بازی، این محتوا نیز به طور رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

تیم توسعه‌دهنده در مورد بسته الحاقی The Coming Storm اطلاعاتی با کاربران در میان گذاشت که در ادامه می‌توانید این بیانیه‌ را مطالعه کنید:

The Coming Storm زمانی شروع شد که Ostian Dreadnaught در ناحیه مرکزی Dauntless به Ramsgate اصابت کرد و محیط جدیدی به ثمر آمد. با شکل گرفتن منطقه جدید در آن سو شاهد NPCها، داستان‌ها و ماموریت‌های جدید هستیم. Behemoth (دشمن) جدیدی با نام Koshai که از آن به عنوان یکی از قدرتمندترین هیولاها یاد می‌شود در دنیای این بازی سرگردان شده است. اعضای فرقه Ostian هم به تکنولوژی جدیدی مجهر شده‌اند. بازیکنان پس از آپدیت جدید می‌توانند از سیستم جدید ساخت و ساز برای توسعه سلاح‌ها و تجهیزات تازه استفاده کنند تا به این شکل بهموث‌ها را نابود کنند. نارنجک‌های جدید و اسلحه Ostian Repeaters از آیتم‌هایی است که می‌توان در این سیستم توسعه داد.

Dauntless

به نظر سلاح‌های جدید، بهموث جدید و بهبود‌هایی که در نقطه مرکزی Dauntless صورت می‌گیرد از محتویات مهم بسته دانلودی The Coming Storm به شمار می‌رود. جس هاستن، مدیر عامل و موسس استودیو فینیکس لبز، در بیاینه‌ای اعلام کرد که محتویاتی که در این بسته گنجانده شده است حاصل همکاری بازیکنان با توسعه‌دهندگان است. وی در این باره نوشت:

بازیکنان مشتاق و پرشور بازی Dauntless یکی از بهترین انجمن‌های بازی‌های ویدیو را تشکیل داده‌اند. کمک آنها بوده است که بازی Dauntless را به این نقطه رسانده است و آینده‌ای که انتظار این بازی را می‌کشد مدیون کاربران هستیم.

Dauntless یک بازی چند نفره رایگان یا به اصطلاح Free to Play است که هم‌اکنون برای پی سی در دسترس است و همانطور که در بالا نیز اشاره شد به شکل Open Beta قابل تجربه است. بازی دانتلس به همراه بازی‌های دیگر توانست در مطلب بازی‌های انحصاری پی سی در سال ۲۰۱۸ جای بگیرد.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Dauntless در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده