نویسنده: حمزه سروری
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳

بازی Enter the Gungeon با آپدیت جدیدش به سری Metroid ادای احترام می‌کند

مدت کوتاهی قبل از انتشار آپدیت Advanced Gungeons and Draguns، شرکت Dodgeroll Games از اسلحه‌ای رونمایی کرد که از جایزه بگیر محبوب بازی Metroid الهام گرفته شده است. با زومجی همراه باشید.

در مدت کوتاهی قبل از انتشار آپدیت Advanced Gungeons and Draguns برای بازی Enter the Gungeon، توسعه‌دهنده‌ی بازی یعنی Dodge Roll Games در حساب توییتر خود پیش‌نمایشی از یکی از سلاح‌های بروزرسانی شده‌ی بازی به نمایش گذاشت. طرفداران جایزه بگیر فضایی معروف باید با این اسلحه آشنایی داشته باشند. این سلاح بروزرسانی شده در واقع ادای احترامی به شخصیت Samus Aran از سری متروید است.

این سلاح که The Heroine نام دارد و در پستی توییتری مشاهده شد، برای بازیکنان Enter the Gungeon مورد جدیدی نیست. اسلحه‌ی نمادین شخصیت Samus Aran در نسخه‌های قبلی بازی هم در دسترس بود؛ هرچند مهمات آن شامل پرتوی پلاسما، موج و پرتاب یخ نمی‌شد. Ammonomicon، یکی از شخصیت‌های بازی اسلحه The Heroine را «اسلحه‌ی یک جایزه بگیر معروف» توصیف می‌کند.

این سلاح‌ جدید تنها یکی از مواردی است که شرکت Dodge Roll قصد دارد در آپدیت Advanced Gungeons & Draguns به بازی اضافه کند. توسعه‌دهنده بازی اعلام کرده که آپدیت Enter the Gungeon شامل آیتم‌های جدید، دشمنان جدید، کارهای گروهی بیشتر، فضاهای جدید و... خواهد شد.

با وجود غیبت موقت Metroid Prime 4 به نظر می‌رسد آپدیت جدید Enter the Gungeon تنها راهی است که طرفداران می‌توانند از اسلحه‌ی نمادین Samus استفاده کنند. علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون این بازی را در پلتفرم‌های پی سی، مک، لینوکس، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنند. گفتنی است آپدیت Advanced Gungeons & Draguns امروز برای بازی منتشر شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده