نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

آمار بازی For Honor و بتای بازی The Division 2 شگفت انگیز به نظر می‌رسد

سریع‌ترین ثبت‌نام در تاریخ کمپانی Ubisoft برای بتای The Division 2 و حضور میلیونی کاربران در بازی For Honor، نکاتی جذاب است که در کنفرانس مالی این شرکت فرانسوی مطرح شد.

کمپانی یوبیسافت اخیرا کنفرانس مالی‌اش را برگزار کرده و در آن به ارائه‌ی گزارش‌های مختلفی از آثارش پرداخته است. ایو گیلموت، مدیرعامل کمپانی در قسمتی از این کنفرانس، درباره‌ی عملکرد بتای بازی The Division 2 صحبت کرد.

با توجه به صحبت‌های گیلموت، بتای بازی The Division 2 از نظر سرعت در انجام عمل ثبت‌نام، در تاریخ این کمپانی فرانسوی بی‌همتا بوده و توانسته است لقب «سریع‌ترین» را به خود اختصاص بدهد. نکته‌ی جالب اینجا است که تعداد ثبت‌نام کنندگان در بتای The Division 2، چهار برابر بیشتر از تعداد ثبت‌نام کنندگان در بتای The Division بوده است؛ اثری که رکورد قبلی را در زمینه‌ی سرعت ثبت‌نام، در اختیار داشته است.

گیلموت در ادامه به دو بازی For Honor و Skull and Bones اشاره و اعلام کرد که بازی For Honor توانسته ۱۰ میلیون نفر را به خود مشغول کند و بزرگ‌ترین جامعه‌ی ممکن را تشکیل داده است. وی همچنین درباره‌ی بازی Skull and Bones گفت که تعداد ثبت‌نام کنندگان در بتای این بازی بعد از رویداد E3 2018، حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

بازی The Division 2 در تاریخ ۱۵ مارس سال ۲۰۱۹ میلادی (۲۴ اسفند) راهی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد.

بازی For Honor را هم‌اکنون می‌توانید روی Xbox One ،PS4 و PC تجربه کنید. بسته‌ی الحاقی Marching Fire در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر)‌ برای این بازی منتشر خواهد شد.

بازی Skull and Bones نیز در یک تاریخ نامعلوم در سال ۲۰۱۹ میلادی، در دسترس دارندگان ایکس‌باکس وان، پی‌سی و پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده