// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳

بازی The Shapeshifting Detective در سبک FMV معرفی شد

بازی معمایی The Shapeshifting Detective که در سبک Full Motion Video طراحی شده است به دست کمپانی Wales Interactive معرفی شد.

کمپانی ویلز اینتراکتیو (Wales Interactive) آثاری همچون The Bunker دارد و آن را با عرضه بازی‌های FMV یا همان Full Motion Video می‌شناسیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان از پروژه جدید خود در همین سبک با نام بازی Shapeshifting Detective رونمایی کرده‌اند. گفتنی است که استودیو D’Avekki که بازی‌هایی همچون The Infectious Madness of Dr. Dekker در کارنامه کاری آن دیده می‌شود، توسعه این پروژه را بر عهده گرفته است و وعده داده است که در سه ماه آخر سال ۲۰۱۸ این بازی را به دست بازیکنان برساند.

The Shapeshifting Detective یک بازی معمایی با حال و هوای ماورا الطبیعی است که بازیکنان در آن باید با بررسی تمامی صحنه‌های گفت‌وگو، قاتل Dorta Shaw را بیابند و در واقع یک روند کاراگاهی را طی کنند. برای پیدا کردن قاتل، بازیکنان باید با ۹ کاراکتر مختلف به گفت‌و‌گو بپردازند تا از بین آنها گناهکار را پیدا کنند. گفتنی است که هر بار قاتل به طور انتخابی از کاراکتر‌های این بازی مشخص می‌شود که این موضوع به گفته سازندگان می‌تواند ارزش تکرار بازی را افزایش دهد و همچنین از لو دادن بازی نیز جلوگیری کند.

به نقل از سازندگان، بازی The Shapeshifting Detective بیش از ۱۶۰۰ ویدیو FMV در خود جای داده است که همه آنها در کیفیت Full HD پردازش شده‌اند. همچنین باید بدانید که چندین محیط‌ مختلف نیز در این اثر گنجانده شده است تا بتواند حال و هوای این بازی را از روند تکراری خارج کند. بازی چندین خط داستانی را روایت می‌کند و در همین راستا بازیکنان با ویدیو‌های تکراری در جریان بازی روبه‌رو نخواهند شد. می‌توان گفت که این مکانیزم ویژگی‌های جدیدی برای اولین بار به بازی‌های FMV اضافه می‌کند و از همین رو بسیاری از طرفداران انتظار تجربه این بازی را می‌کشند.

سازندگان ضمن معرفی بازی چندین تصویر جدید نیز منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آنها را تماشا کنید. بازی The Shapeshifting Detective برای انتشار روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است و در تاریخ نامشخصی از سه ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی (پاییز) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

The Shapeshifting Detective

نظرات خود را در مورد این بازی منحصربه‌فرد با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده