نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

سازنده مجموعه Batman Arkham در رویداد Comic-Con امسال غایب خواهد بود

کمپانی Rocksteady، استودیو سازنده‌ی مجموعه‌ی Batman Arkham، در رویداد Comic-Con سال جاری حضور نخواهد داشت.

از هفته‌ی آینده رویداد Comic-Con در شهر سن‌دیگو برگزار می‌شود و جدیدترین آثار کمیک‌ بوکی، در مدیوم‌هایی همچون سینما به مخاطبان معرفی خواهند شد. با توجه به اتفاقاتی که تا به امروز در این همایش رخ داده است، کسی از کامیک-کان به عنوان محلی برای رونمایی از بازی‌های ویدئو یاد نمی‌کند، ولی با توجه به سابقه‌ی کمپانی Rocksteady، سازندگان مجموعه‌ی تحسین‌شده‌ی Batman Arkham، گمانه‌زنی‌هایی پیرامون معرفی بازی جدید این استودیو در کامیک-‌کان امسال شکل گرفته بود.

حال امروز و در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که جِیمی واکر، رئیس استودیو راک‌استدی، در قالب یک پست توییتری غیبت این شرکت محبوب در رویداد کامیک-کان را تایید کرده است. وی در این پیام نوشت:

قبل از اینکه سوال بپرسید که آیا بازی بعدی شرکت راک‌استدی در کامیک-کان امسال معرفی خواهد شد یا نه، باید بگویم که ما خیلی دوست داریم که در این رویداد شرکت کنیم ولی به دلیل آماده نبودن بازی جدیدمان، فعلا نمی‌توانیم درباره‌ی آن صبحت کنیم.

او در ادامه به این موضوع اشاره کرد که با رسیدن زمان مناسب، اطلاعات بازی جدید این استودیو منتشر خواهد شد. آخرین اثری که کمپانی راک‌استدی منتشر کرد بازی Batman: Arkham VR بود که مخصوصا برای PlayStation VR طراحی شده بود و برای PC نیز منتشر شد. قبل از این بازی، آن‌ها روی بازی Batman: Arkham Knight، آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی تحسین‌شده‌ی Batman Arkham، کار کرده بودند و تا به امروز در سکوت خبری به سر می‌برند. این کمپانی حدود سه سال است که سکوت کرده و با توجه به غیبتش در E3 و کامیک-کان سال جاری، به نظر می‌رسد که آن‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند تا اثرشان را به جایی برسانند که بتوان آن را طور رسمی معرفی و درموردش صحبت کرد.

اعضای استودیو راک‌استدی نیز در مورد این بازی جدید در مصاحبه‌های خود گفته‌اند که اثر جدیدشان، چیزی کاملا نو خواهد بود. به هر حال با توجه به غیبت چند ساله‌ی این کمپانی در مجامع مختلف، به نظر می‌رسد که بازهم باید صبر کنیم تا بالاخره جدیدترین بازی کمپانی Rocksteady معرفی شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده