نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

تاد هاوارد: ماهانه میلیون ها نفر به بازی اسکایریم می‌پردازند

تاد هاوارد در سخنرانی اخیر خود در بارسلونا اعلام کرد که همچنان میلیون‌ها نفر به تجربه بازی The Elder Scrolls V: Skyrim می‌پردازند.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim که اولین بار در سال ۲۰۱۱ در دسترس بازیکنان قرار گرفت، یکی از موفق‌ترین بازی‌های کمپانی بتسدا به حساب می‌آید. این بازی نقش آفرینی تحسین‌شده همچنان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و به گفته تاد هاوارد، کارگردان بازی، همچنان میلیون‌ها نفر به صورت ماهانه به انجام این بازی می‌پردازند. بر اساس گزارش وب‌سایت GI.biz، تاد هاوارد در سخنرانی اخیر خود در بارسلونا اظهار داشت:

با اینکه هفت سال از انتشار بازی The Elder Scrolls V: Skyrim می‌گذرد، اما همچنان میلیون‌ها نفر ماهانه به انجام بازی می‌پردازند.

The Elder Scrolls V: Skryim

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در سال ۲۰۱۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و کامپیوتر منتشر شد و پنج سال بعد نسخه Special Edition بازی در دسترس بازیکنان ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار گرفت. این بازی در سال ۲۰۱۷ به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ راه یافت و در حال حاضر نسخه پلی استیشن VR بازی نیز در دسترس است. همچنین کمپانی بتسدا در جریان نمایشگاه E3 2018 اعلام کرد که امکان تجربه این بازی با دستگاه الکسای آمازون نیز برای بازیکنان فراهم شده است. با این تفاسیر می‌توان گفت که بازی The Elder Scrolls V: Skyrim تقریبا برای تمام پلتفرم‌هایی که می‌توان تصور کرد، منتشر شده است و پاسخ به این سوال که چرا کمپانی بتسدا به عرضه بازی روی پلتفرم‌های جدید تمایل دارد، چندان دشوار نخواهد بود. در ادامه هاوارد به شوخی گفت:

اگر می‌خواهید که ما عرضه بازی را متوقف کنیم، از خرید آن صرف نظر کنید.

فروش بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در سال ۲۰۱۴ از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرد، اما این رقم بدون احتساب فروش نسخه‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ بازی بود و بدون شک تا به حال فروش نسخه‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 نیز افزایش داشته است. بازی اسکایریم و نسخه Special Edition آن همچنان از محبوب‌ترین بازی‌های استیم به شمار می‌آیند؛ به طوری که این بازی در حال حاضر در حدود ۱۶ هزار بازیکن دارد. در حال حاضر استودیو‌های بازی‌سازی بتسدا روی چندین پروژه مختلف نظیر بازی نقش‌آفرینی کاملا جدید Starfield و بازی The Elder Scrolls VI کار می‌کنند. فطعا زمان زیادی تا عرضه این بازی‌ها باقی مانده است و احتمالا هر دو آن‌ها زمانی در دسترس بازیکنان قرار بگیرند که کنسول‌های جدید به بازار عرضه شده باشند. همچنین در پاییز سال جاری شاهد انتشار بازی جدیدی از مجموعه Elder Scrolls با نام Elder Scrolls Blades برای موبایل خواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده