نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، این هفته توانست برای دومین هفته پیاپی در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که هفته گذشته و پس از انتشار روی سوییچ، پی‌سی و ایکس‌باکس وان توانسته بود به جایگاه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان برسد، این هفته هم به صدرنشینی خود ادامه داد و جایگاه نخست خود را حفظ کرد. این هفته در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته، تنها شاهد یک بازی کاملا جدید هستیم؛ بازی Jurassic World: Evolution که کار خودش را با حضور در رتبه دوم آغاز کرد و می‌توان گفت که عملکرد مناسبی هم داشت. 

قرار گرفتن Jurassic World: Evolution در رتبه دوم بدین معنی بود که بازی The Crew 2، ساخته جدید یوبی‌سافت که هفته گذشته جایگاه دوم را در اختیار داشت، یک پله سقوط را تجربه کرد و در رتبه سوم قرار گرفت. در رتبه چهارم جدول این هفته هم شاهد بازی فیفا 18 هستیم که دقیقا مثل The Crew 2، سقوطی یک پله‌ای داشته است. در واقع در جدول این هفته، شاهد بازی‌های زیادی هستیم که نسبت به هفته گذشته، یک پله سقوط داشته‌اند. 

به طور دقیق‌تر، رتبه پنجم جدول این هفته در اختیار Mario Tennis Aces است که نسبت به هفته گذشته یک پله سقوط داشته است و در رتبه ششم و هفتم هم به ترتیب بازی‌های God of War و Mario Kart 8 Deluxe قرار گرفته‌اند که هر دو این بازی‌ها هم نسبت به هفته گذشته یک پله سقوط داشته‌اند. اما در رتبه هشتم جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۶ تیر، بازی Far Cry 5 دیده می‌شود که بالاخره به روند سقوط یک پله‌ای نسبت به هفته پیش پایان می‌دهد و توانسته با دو پله صعود، به رتبه هشتم برسد. یکی از سورپرایز‌های هفته گذشته جدول، حضور مجدد بازی Star Wars Battlefront 2 در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته بود و جالب اینکه این بازی، این هفته هم به حضورش ادامه داده است و البته با سقوطی دو پله‌ای، در لب مرز و در رتبه نهم قرار گرفته است. در نهایت در جایگاه دهم جدول هم شاهد بازی Fallout 4 از بتسدا هستیم. 

از جمله نکات جالب توجه جدول این هفته، می‌توانیم به خروج بازی GTA V از جمع ۱۰ بازی پرفروش اشاره کنیم. این بازی با سقوطی چهار پله‌ای، در حال حاضر در رتبه ۱۲ بازی‌های پرفروش انگلستان قرار دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا دوباره قدرت برگشتن به جمع ۱۰ بازی پرفروش را خواهد داشت یا خیر. 

در زیر می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۱۶ تیر مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

ادامه صدرنشینی
۲-

Jurassic World: Evolution

هفته اول انتشار
۳۲

The Crew 2

یک پله سقوط
۴۳

FIFA 18

یک پله سقوط
۵۴

Mario Tennis Aces

یک پله سقوط
۶۵

God of War

یک پله سقوط
۷۶

Mario Kart 8 Deluxe

یک پله سقوط
۸۱۰

Far Cry 5

-
۹۷

Star Wars Battlefront II

-
۱۰۹

Fallout 4

-

نظرات خود را در مورد جدول فروش هفتگی با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده