نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار بازی Death Mark در غرب رسما تایید شد

Death Mark روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ به کشورهای غربی می‌آید.

Death Mark یک بازی ترسناک مصور است که توسط استودیو Experience در ژوئن ۲۰۱۷ در ژاپن برای PS Vita،‌ ژانویه‌ی ۲۰۱۸ برای Playstation 4 و ژوئن ۲۰۱۸ برای Nintendo Switch منتشر شد. حال بر اساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، شرکت Aksys Games قرار است این بازی را روی سه پلتفرم ایکس‌ باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در آمریکای شمالی و اروپا منتشر کند. هنوز اخباری از انتشار این بازی برای ویندوز منتشر نشده.

خلاصه‌ی داستان بازی به شرح زیر است:

بزرگترین و مدرن‌ترین بخش توکیو شهر «اچ» است. در این شهر شلوغ و پر رفت و آمد، شایعه‌ی عجیبی در بین مردم پخش شده است. کسانی که «علامت» را به خود دارند، می‌میرند. «علامت» به صورت غیر منتظره‌ای درست مثل یک خال مادر زادی یا ماه گرفتگی روی بدن افراد پدیدار می‌شود و آن‌ها را به طرز اسرار آمیز کام مرگ می‌کشاند.

در واقع، شخصی طی اتفاقی عجیب و مشکوک جان خود را از دست داد و از آن پس این رویداد به عنوان یک داستان محلی در بین مردم نقل شد. بعضی‌ها می‌گویند دلیل مرگ این شخص مواجهه با یک روح یا گرفتار شدن به یک نفرین است.

شما به عنوان شخصیت اول داستان، حافظه‌ی خود را از دست داده‌اید و خود را در برابر خانه‌ای می‌یابید که گفته‌ می‌شود از افرادی که «علامت» را بر بدن خود دارند محافظت می‌کند. آن خانه شما را به خود جذب می‌کند. وقتی به سمت آن قدم برمی‌دارید، در خانه باز می‌شود و عروسکی زیبا که صاحب آن عمارت است به شما خوش آمد می‌گوید.

«به عمارت کوجو خوش آمدید»

عروسک به سخن گفتن ادامه می‌دهد.

«اگر اوضاع شما همینطور باقی بماند، به زودی جان خود را از دست خواهید داد.»

«اما این بدین معنا نیست که هیچ راه نجاتی نیست.»

شمارش معکوس تا «مرگ» پیش از این شروع شده است...

هنوز تاریخ انتشار دقیقی از انتشار بازی در غرب مشخص نشده است.


منبع Gamatsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده