نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴

نسخه‌های آینده Assassin’s Creed شاید همزمان به چند بازه تاریخی بپردازند

طبق اعلام یوبی‌سافت، شاید در نسل آینده بازی‌ها، شاهد نسخه‌ای از Assassin’s Creed باشیم که همزمان چند بازه تاریخی را پوشش می‌دهد. 

مجموعه Assassin’s Creed از اولین نسخه تا به امروز، ما را به سفری دوست‌داشتنی در تاریخ برده است و نقش‌آفرینی قهرمان‌هایش در مصر، اورشلیم، فرانسه و شهر‌های دیگر را به تصویر کشیده است. در حالی که جدید‌ترین نسخه این مجموعه یعنی Odyssey قرار است در یونان جریان داشته باشد، طبق جدید‌ترین اخبار بازی منتشر‌شده، یوبی سافت اعلام کرده که ممکن است در نسل آینده بازی‌های ویدیویی، سری Assassin’s Creed به سمتی برود که در یک نسخه، شاهد پرداخت همزمان به چندین بازه تاریخی باشیم. 

طبق اعلام لیونل ریناد، معاون اجرایی یوبی‌سافت، ممکن است در یک نسخه از این مجموعه چند بازه تاریخی به صورت همزمان پوشش داده شوند و بازیکنان امکان سفر بین این بازه‌های تاریخی را داشته باشد. ریناد همچنین اعلام کرده که چنین ویژگی، می‌تواند صرفا محدود به Assassin’s Creed نباشد و مثلا یک نسخه از سری بازی‌های Far Cry یا Watch Dogs هم در چندین کشور و منطقه جریان داشته باشند. معاون اجرایی یوبیسافت گفت:

ما شاید در نسل آینده بازی‌های ویدیویی، قادر باشیم تا در یک نسخه از Assassin’s Creed، چندین بازه تاریخی داشته باشیم و بازیکنان، بتوانند از طریق Animus بین آن‌ها سفر کنند. این ویژگی قابل بسط به سایر بازی‌های ما هم است و مثلا ممکن است یک سیستم سفر در بازی‌هایی مثل Far Cry یا Watch Dogs داشته باشیم که اجازه بدهند بازیکنان بین کشور‌های مختلف در این بازی‌ها سفر کنند. 

ریناد در ادامه اضافه کرد که مرز بین بازی‌هایی که پس از رسیدن به یک نقطه تعیین‌شده کاملا تمام می‌شوند و بازی‌هایی که به مرور زمان آپدیت‌ها و محتویات جدیدی دریافت می‌کنند، به مرور زمان در حال محو شدن است:

این مرز به مرور زمان در حال از بین رفتن است. ما خودمان پس از انتشار بازی‌ها، محتویات جدید زیادی برای آن‌ها در دسترس قرار می‌دهیم و این مساله حتی در مورد بازی‌هایی مثل آثار اکشن و ماجراجویی که قبلا چنین شرایطی نداشتند هم صدق می‌کند و برای آن‌ها هم به مرور زمان محتویات جدیدی منتشر می‌کنیم که باعث می‌شود بازیکنان، برای مدتی طولانی‌تر در دنیایی که خلق کرده‌ایم باقی بمانند. ما آینده‌ای را می‌بینیم که در آن، برای همه بازی‌ها پس از انتشار محتویات جدیدی در دسترس قرار خواهد گرفت و تکنولوژی‌ها به شکلی پیشرفت خواهند کرد که دیگر محدودیت‌های فعلی را هم نخواهیم داشت. 

طبیعتا این مساله که در یک نسخه از سری بازی‌هایی مثل اسسینز کرید همزمان چند بازه تاریخی پوشش داده شوند، اتفاق مثبتی است و تنوع بسیار بالایی به بازی‌ها می‌بخشد. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده