نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بررسی بازی The Crew 2 از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی The Crew 2 چند روز پیش منتشر شد و در این مطلب، نگاهی به نمره‌های آن خواهیم داشت. 

The Crew 2 جدید‌ترین نسخه از بازی ریسینگ کمپانی یوبی سافت است که چند روز پیش به صورت رسمی منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. نسخه اول The Crew یک بازی با نقشه‌ای به وسعت کل آمریکا بود که با وجود داشتن جذابیت‌هایی، در نهایت نتوانست به یک اثر خیلی عالی تبدیل شود. با این حال یوبیسافت، بی‌خیال این مجموعه نشد و دستور ساخت دنباله آن را هم صادر کرد؛ دنباله‌ای که هنوز هم نقشه‌ای به بزرگی آمریکا دارد و از همان ابتدا، این نقشه را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا با آزادی‌عمل بالا در آن گردش کنند و از محیط‌های زیبایش لذت ببرند. علاوه بر این The Crew 2 یک سری ویژگی‌های جدید و جذاب نیز به این سری اضافه کرده است. 

از جمله ویژگی‌های جدید بازی، می‌توان به امکان سوییچ بین سه نوع وسیله نقلیه اشاره کرد؛ ماشین، هواپیما و قایق وسایلی هستند که در این نسخه می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید و سازندگان هم تلاش زیادی کرده‌اند تا هریک از این وسایل، حس و حال منحصر‌به‌فرد خود را داشته باشند. علاوه بر این در بازی شاهد تنوع بالایی در هر دسته از وسایل نقلیه هستیم و از انواع و اقسام ماشین‌ها گرفته تا انواع قایق و هواپیما را می‌توان در بازی هدایت کرد. البته با وجود این ویژگی‌های مثبت جذاب، در مجموع The Crew 2 هم با توجه به نمره‌هایی که از سایت‌های معتبر نقد و بررسی دنیا دریافت کرده است، نتوانسته آنطور که وعده داده شده بود به یک تجربه ریسینگ ایده‌آل تبدیل شود، ولی هنوز هم اثری است که بازی کردن آن برای علاقه‌مندان به بازی‌های این سبک جذاب خواهد بود. 

در ادامه مروری بر نمره‌ها و بررسی بازی The Crew 2 از دید سایت‌های معتبر خواهیم داشت:

The Crew 2

  • سازنده: Ivory Tower
  • ناشر: یوبی‌سافت
  • سبک: ریسینگ
  • پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی
  • قیمت: ۶۰ دلار

The Crew 2

زومجی: ۷.۵ از ۱۰

The Crew 2 بی شک برای افرادی که یک مسابقه هیجان‌انگیز آرکید می‌خواهند، یک بازی سرگرم‌کننده است که پتانسیل بالایی برای محتوای جدید در آینده دارد. وجود استایل‌های رقابتی متفاوت در کنار هندلینگ خوب هدایت هر یک از وسایل نقلیه علی‌رغم تمایز‌هایی که دارند، ساخته یوبی‌سافت را به محصولی سرگرم‌کننده و جذاب تبدیل کرده است. البته هنوز هم بازی از سیستم لوت‌باکس ناکارآمد،‌ انیمیشن‌های شدیدا ضعیف شخصیت‌ها و فیزیک بد به ویژه در زمان برخورد با موانع رنج می‌برد.

گیمزرادار: ۷۰ از ۱۰۰

The Crew 2 در اکثر زمینه‌ها یک دنباله موفق است. با این حال برخی مشکلات هم در بازی وجود دارند که مانع از تبدیل شدن آن به یک اثر بی‌نقص می‌شوند. 

دیستراکتوید: ۷۰ از ۱۰۰

به نظر من سازندگان بازی The Crew 2 با اضافه کردن هواپیما و قایق به بازی، تصمیم درستی در راستای بهتر کردن آن گرفتند و آزادی‌عملی که بازی به بازیکنانش برای هدایت وسیله مورد علاقه‌شان می‌دهد هم قابل تحسین است. 

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

The Crew 2 یک بازی آرکید بزرگ، جذاب و سرگرم‌کننده است؛ بازی‌ای که به‌تان اجازه می‌دهد با یک خودروی F1 در سطح شهر ویراژ دهید یا با یک هواپیما با نهایت سرعت در آسمان پرواز کنید. با این حال بازی مشکلاتی دارد که مانع از رسیدن آن به پتانسیل نهایی‌اش می‌شوند؛ مشکلاتی مثل کمبود رویداد‌ها که از قضا بهترین بخش بازی هم هستند، ولی تعداد‌شان کم است و همچنین نبود حالت PvP که واقعا تو ذوق می‌زند. 

گیم اینفورمر: ۶۰ از ۱۰۰

به جز یک سری دقایق کوتاه، The Crew 2 در مجموع آنطور که باید و شاید هیجان‌انگیز و جذاب نیست و چنین مشکلی چه در زمینه گیم‌پلی، چه در زمینه رویداد‌ها و چه در زمینه طراحی جهان بازی دیده می‌شود. 

در مجموع می‌توان گفت که The Crew 2 نه یک بازی بی‌نقص، ولی اثری سرگرم‌کننده برای عاشقان بازی‌های ریسینگ آرکید است و اگر شما هم به چنین بازی‌هایی علاقه دارید، این روز‌ها می‌توانید با محصول یوبی‌سافت سرگرم شوید و قطعا به مرور زمان با انتشار آپدیت‌ها و مواردی مثل حالت PvP برای بازی، این اثر حتی جذاب‌تر هم خواهد شد. 

نمره های بازی The Crew 2

نمره های بازی The Crew 2


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده