// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵

بازی Mutant Football League: Dynasty Edition برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

نسخه Dynasty Edition بازی Mutant Football League با تیم‌ها و محتویات بیشتر، در تاریخ بیست و هفتم شهریور ماه برای کنسول نینتدو سوییچ عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی سرگرمی دیجیتال دریمز، قرار است بازی Mutant Football League را در تاریخ بیست‌وهفتم شهریور ماه امسال، برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کند. در این نسخه، گرگینه‌ها و شیاطین به گونه‌های هیولاها و موجودات جهش یافته بازی Mutant Football League افزوده شده‌اند و در کنار آن‌ها، دو تیم جدید دیگر به ۱۸ تیم اولیه بازی اضافه می‌شوند. بازی Mutant Football League در واقع یک دنباله معنوی برای نسخه سال ۱۹۹۳ آن محسوب می‌شود که ابتدا برای کنسول سگا جنسیس منتشر شده بود. همانند نسخه اصلی، میکائیل مندهیم (Michael Mendheim) وظیفه توسعه این نسخه را به عهده دارد.

قیمت بازی Mutant Football League: Dynasty Edition روی کنسول نینتندو سوییچ، معادل ۲۹.۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. این نسخه دارای حالت Dynasty Mode چند‌ فصله خواهد بود که بازیکنان در آن همانند بازی‌های ویدیویی ورزشی قدیمی، در طی چند سال می‌توانند عناوین مختلفی را برنده شوند.

بازی Mutant Football League در سال ۲۰۱۳ به لطف یک کمپین کیک‌ استارتر دوباره به صنعت بازی‌های ویدیویی راه پیدا کرد. این بازی ابتدا، در ماه نوامبر (آبان-آذر) سال ۲۰۱۷ میلادی روی استیم و پس از آن در ماه ژانویه (دی-بهمن) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. Mutant Football League، یک برداشت منحصربه‌فرد و آرکید از ورزش محبوب فوتبال آمریکایی است که خشونت بسیاری را در خود جای داده است. تیم کیتزرو (Tim Kitzrow) که بیشتر به‌خاطر بازی‌های مجموعه NBA Jam شناخته می‌شود، وظیفه گزارشگری این بازی را به‌عهده دارد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده