نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

توسعه‌دهنده بازی Secret of Mana در حال ساخت بازی نقش‌ آفرینی جدیدی است

بر اساس آگهی شغلی جدید استودیو Division 8 اسکوئر انیکس، به نظر می‌رسد که این استودیو در حال توسعه بازی نقش‌آفرینی جدیدی برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم استودیو Division 8 اسکوئر انیکس که بیشتر به خاطر نسخه بازسازی بازی Secret of Mana شناخته می‌شود، آگهی شغلی جدیدی را ثبت کرده است که از توسعه بازی نقش‌آفرینی جدیدی به وسیله آن‌ها حکایت دارد.

این آگهی شغلی نشان می‌دهد که پروژه بی‌نام جدید، اثری اکشن خواهد بود و استودیو Division 8 به دنبال یک دستیار پروژه با تجربه برای ساخت اثری نقش‌آفرینی و اکشن است. این استودیو پیش از این روی توسعه بازی‌های موبایل فعالیت داشته است و بازی Final Fantasy: Brave Exvius در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود.

با اینکه نسخه بازسازی بازی The Secret of Mana در زمان عرضه با استقبال خوبی روبرو نشد، اما با این حال، ظاهرا کمپانی اسکوئر انیکس همچنان به این استودیو اعتماد دارد و پروژه بزرگ دیگری را به آن‌ها محول کرده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی جدید استودیو Division 8 در دست نیست و تنها می‌دانیم که این بازی اکشن نقش‌آفرینی برای دو کنسول پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتر در این رابطه آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع OnlySP
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده