// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

بازی The Lion's Song برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو Mipumi Games اعلام کرد که بازی The Lion's Song که در سبک ماجراجویی و اشاره و کلیک طراحی شده است، برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

The Lion’s Song، اثر استودیو میپومی گیمز (Mipumi Games)، یک بازی ماجراجویی و اشاره‌ کلیک در سبک روایتی است که پیش از این به صورت اپیزودی منتشر شده بود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که قصد دارند این اثر را در تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر ماه) برای کاربران نینتندو سوییچ منتشر کنند.

برای کسانی که برای اولین بار است نام این بازی به گوششان می‌خورد باید بدانید که وقایع The Lion’s Song در اوایل دهه ۱۹۰۰ رخ می‌دهد و بازی داستان چهار بخش با نام‌های Silence، Anthology، Derivation و Closure را روایت می‌کند. در کنار داستا‌ن‌ گیرا این بازی، کاراکتر‌هایی با طراحی خاص در بازی وجود دارند که به گفته سازندگان از «ذهن استثنایی» بهره‌مند هستند.

علاوه بر آن، تصمیم بازیکنان می‌تواند در وقایعی که در اپیزود بعدی رخ می‌دهد، تاثیر داشته باشد. در حالی که سازندگان بازی The Lion’s Song را به طور قسمتی منتشر کرده‌اند اما نسخه سوییچ این بازی به طور کامل در یک بسته دیجیتالی با قیمت ۹.۹۹ دلار منتشر می‌شود.

سازندگان همچنین تصاویر جدیدی از نسخه نینتندو سوییچ بازی لاینز سانگ منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید. بازی The Lion’s Song هم اکنون برای پی سی، آیفون و اندروید در دسترس است و در تاریخ ۱۹ تیر ماه با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران Nintendo Switch قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

The Lion’s Song

نظر خود را در مورد این بازی و سبک ماجراجویی اشاره‌و‌کلیک با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده