// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

بسته الحاقی United Front بازی Call of Duty: WWII در دسترس قرار گرفت

کاربران پلی استیشن 4 هم اکنون می‌توانند بسته الحاقی United Front بازی Call of Duty: WWII را روی کنسول خود تجربه کنند.

با توجه به اخبار بازی، امروز بسته الحاقی بازی Call of Duty: WWII با نام United Front در دسترس قرار گرفته. این DLC شامل تعدادی نقشه جدید، یک مرحله جدید برای حالت War و چپتر داستانی جدید حالت زامبی می‌شود.

در جریان بسته الحاقی United Front شاهد اضافه شدن سه نقشه جدید به بخش چندنفره هستیم. اولین نقشه Market Garden نام دارد؛ در این نقشه شاهد مبارزات سریع هستیم. دومین نقشه Monte Cassino نام دارد که در یک روستای جنگ‌زده قرار دارد و بازیکنان از طریق پشت بام‌ها و سایر مناطق این دهکده، می‌توانند بازیکنان تیم مقابل را از بین ببرند. آخرین نقشه بازی Call of Duty: WWII بزرگ‌ترین نبرد در میان نقشه‌های این بازی را در دل خود جای داده است. نقشه Stalingrad دارای دو پایگاه است که در دو منطقه مجزا قرار گرفته‌اند و فاصله زیادی از یکدیگر دارند.

بسته الحاقی United Front، در کنار نقشه‌های جدید، یک مرحله جدید به نام Operation Supercharge را به حالت War بازی COD: WWII اضافه می‌کند. این مرحله در تونس روایت می‌شود و بازیکنان وارد دهکده‌ای خواهند شد که توسط نازی‌ها اشغال شده است. در ابتدا باید منابع حیاتی را در این منطقه از آن خود کنید و در ادامه یک پل ارتباطی را خراب کنید. در نهایت باید محیط اصلی‌ای را که بازی برای‌تان در نظر گرفته است تصاحب کنید.

جدا از موارد ذکر شده، علاقه‌مندان به حالت زامبی بازی Call of Duty: WWII نیز می‌توانند چپتر جدید این حالت را با نام The Tortured Path تجربه کنند. The Tortured Path آخرین مرحله داستانی بخش زامبی به حساب می‌آید که در جریان آن باید یک بار دیگر پا به دنیای زامبی‌ها بگذارید و با پیدا کردن Thule باستانی، زامبی‌ها را یک بار برای همیشه از بین ببرید.

همانند دو بسته الحاقی دیگر بازی Call of Duty: WWII، بسته الحاقی United Front فعلا برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است و برای خرید آن می‌توانید به فروشگاه پلی استیشن مراجعه کنید و آن را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنید. همچنین دارندگان سیزن‌پس بازی Call of Duty: WWII، سومین بسته الحاقی این بازی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. متاسفانه هنوز اعلام نشده است که United Front در چه تاریخی برای کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Call of Duty: WWII و بسته‌های الحاقیش چیست؟ آیا آن‌ها را تجربه کرده‌اید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده