// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بسته الحاقی Donkey Kong Adventure بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle منتشر شد

کاربران نینتندو سوییچ بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle می‌توانند از امروز بسته الحاقی Donkey Kong Adventure را خریداری و تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران نینتندو سوییچ بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle می‌توانند از امروز بسته‌الحاقی Donkey Kong Adventure را خریداری و تجربه کنند. بسته‌الحاقی Donkey Kong Adventure حدود ۱۰ ساعت گیم‌پلی دارد و دانکی کونگ را به لیست قهرمان‌های این بازی اضافه می‌کند تا شاهد یک ماجراجویی جذاب و خنده‌دار دیگر از سوی دوستان ماریو باشیم.

در جریان داستان بسته‌الحاقی Donkey Kong Adventure، شما در نقش دانکی کونگ قرار خواهید گرفت و حال Rabbid Peach از دوستانش جدا شده است و شما باید وی را پیش دوستانش برگردانید. در این بسته‌الحاقی Rabbid Cranky در کنار شما قرار دارد و یک تیم سه نفره جذاب را تشکیل خواهید داد. کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle، اعلام کرده است که در بسته‌الحاقی Donkey Kong Adventure، شاهد مکانیزم‌های مبارزه‌ای جدید، محیط‌ها و دشمنان جدید و همچنین یک مبارزه هیجان‌انگیز با Rabbid Kong خواهیم بود.

دشمنان جدید بازی همان دشمنان قدیمی دانکی کونگ هستند که این بار با ظاهر خرگوش گونه آن‌ها را مشاهده می‌کنیم. همچنین ضربات دانکی کونگ نیز برگرفته از ضربات قدیمی و معروفش است. در انتها باید بگویم که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه نینتندو eShop بسته‌الحاقی Donkey Kong Adventure بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه بسته الحاقی Donkey Kong Adventure را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle ثابت می‌کند که ادغام دو تفکر شرقی و غربی در خلق یک بازی ویدیویی سرگرم‌کننده و جذاب می‌تواند نتیجه‌ای مثبت داشته باشد و بازی ماریو پلاس ربیدز نمونه‌ای موفق از این‌چنین همکاری‌هایی است. هرچند نبود بخش چندنفره آنلاین یا کمبودن شخصیت‌های قابل بازی، نکته منفی محسوب می‌شود، اما این بازی در بخش کمپین داستانی آنقدر قدرتمند است که تا مدتی اصلا به فکر رقابتی آنلاین نباشید. ماریو پلاس ربیدز، محصولی زیبا برای دارندگان نینتندو سوییچ است و از تجربه‌ آن لذت خواهید بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده