// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵

نسخه بتای عمومی بازی Echo Combat منتشر شد

ردی ات داون با انتشار تریلری، نسخه Open Beta بازی واقعیت مجازی Echo Combat را برای دارندگان هدست آکیولس ریفت در دسترس قرار داد.

Echo Combat یک بازی واقعیت مجازی چند نفره است که در سبک شوتر به دست سازنده The Order 1886 یعنی استودیو Ready at Dawn توسعه یافته است. گفتنی است که این بازی در جریان نمایشگاه E3 2018 نیز حضور داشت و حال با گذشت یک هفته از این رویداد سازندگان اولین فاز آزمایشی (بتا عمومی) این بازی را در دسترس بازیکنان قرار دادند.

به نقل از سازندگان، Echo Combat یک بازی سرعتی و شوتر با مکانیزم حرکتی است که با داشتن المان‌های بازی‌های چندنفره برای بازیکنان واقعیت مجازی در نظر گرفته شده است. نسخه Open Beta بازی Echo Combat هم‌اکنون قابل دانلود است و بازیکنان تا دوشنبه ۴ تیر ماه ساعت ۱۰ می‌توانند به تجربه آن بپردازند. البته گفتنی است که این بازی تنها برای دارندگان هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت (Oculus Rift) در دسترس است.

علاوه بر آن، استودیو آکیولس و Ready at Dawn از Echo VR نیز رونمایی کردند. این سیستم که در واقع یک لابی اجتماعی است به بازیکنان اجازه می‌دهد که به تمرین و انجام بازی Echo Arena و Echo Combat بپردازند. پس از عرضه رسمی بازی Echo Combat در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی این محصول با قیمت ۹.۹۹ دلار از طریق Echo VR قابل خریداری کردن است. با وجود این فضای اجتماعی، استودیو Ready at Dawn اعلام کرد که Echo Arena در قالب یک بازی Free to Play باقی می‌ماند. بازیکنان در جریان این فاز آزمایشی می‌توانند Echo VR را نیز تجربه کنند و از طریق آن به Echo Combat نیز دست پیدا کنند.

برای آشنایی بیشتر با بازی Echo Combat در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی آن را که به تازگی منتشر شده است تماشا و دانلود کنید. در انتها گفتنی است که بازی Echo Arena، بازی Lone Echo و Echo VR به طور انحصاری برای هدست Oculus Rift در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

آیا برای دانلود فاز بتای عمومی این بازی اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده