نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

بازی Assassin's Creed Odyssey دارای طرح جلد دو طرفه خواهد بود

بازی Assassin's Creed Odyssey به خریداران امکان انتخاب طرح جلد بازی را از بین دو شخصیت اصلی می‌دهد.

چند سال از آخرین باری که Assassin's Creed به بازیکن اجازه ایفای نقش یک شخصیت مونث را از ابتدا تا انتهای بازی می‌داد گذشته است، ولی اکنون با ساخته شدن Assassin's Creed Odyssey این امکان وجود خواهد داشت که بازیکن از بین دو شخصیت مرد و زن یکی را انتخاب کند و تمام بازی را با او پشت سر بگذارد.

همین موضوع باعث شده یوبی سافت طرح جلد بازی را به شکل دو طرفه (Reversible) طراحی کند و پشت و روی آن با تصویر شخصیت‌های بازی همراه باشد تا هر بازیکن بسته به سلیقه خود، شخصیت مونث (کاساندرا) یا مذکر (الکسیوس) را انتخاب کند و عکس او را روی جلد بازی قرار دهد؛ موضوعی که جاناتان دومان، کارگردان خلاق بازی در طول پرسش و پاسخی در Reddit به آن اشاره کرده است.

assassin

البته این اولین بار نیست که یک بازی ویدیویی به خریداران امکان انتخاب کاور از بین دو شخصیت را می‌دهد و برای مثال Mass Effect 3 هم این ویژگی را داشت و با طرح جلد دو طرفه از شپرد مذکر و مونث عرضه شده بود.

آن‌طور که یوبیسافت گفته است، هر دو شخصیت Assassin's Creed Odyssey اصلی محسوب می‌شوند و هیچ کدام از آن دو به دیگری برتری ندارد و به اصطلاح گزینه Canon در این بین مطرح نخواهد بود. هرچند به نظر می‌رسد بیشتر تبلیغات بازی پیرامون کاساندرا باشد و رمانی که در ارتباط با این نسخه منتشر می‌شود هم با محوریت این شخصیت خواهد بود.

جدیدترین نسخه از سری Assassin's Creed در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ماه) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و قرار است دست بازیکن را برای انتخاب بین گزینه‌های مختلف از دیالوگ‌ها گرفته تا اتفاقات مختلف در مأموریت‌ها و گزینه‌های متنوع در مورد روابط عاطفی باز بگذارد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده