نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Valkyria Chronicles در ژاپن اعلام شد

آخرین شماره از مجله فامیتسو تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Valkyria Chronicles در ژاپن را مشخص کرد.

زمانی که کمپانی سگا از انتشار بازی Valkyria Chronicles برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد، به این موضوع اشاره کرد که این بازی تقریبا در زمان مشابهی با عرضه بازی Valkyria Chronicles 4 در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مجله هفتگی فامیتسو تاریخ انتشار پورت بازی Valkyria Chronicles و بازی Valkyria Chronicles 4 برای نینتندو سوییچ را اعلام کرده است و بر این اساس در تاریخ پنجم مهرماه (۲۷ سپتامبر) شاهد انتشار هر دو بازی در ژاپن خواهیم بود.

در واقع این تاریخ چند روز پس از انتشار بازی Valkyria Chronicles 4 در تاریخ سوم مهرماه (۲۵ سپتامبر) برای تمام پلتفرم‌ها در غرب است و فرصت بسیار مناسبی را برای بازیکنان ژاپنی فراهم می‌کند تا همزمان به تجربه هر دو بازی اقدام کنند و از آن‌ها لذت ببرند. البته این تمام ماجرا نیست و کسانی که بازی Valkyria Chronicles 4 را خریداری می‌کنند، می‌توانند نسخه اول آن را با تخفیف به قیمت ۵۰۰ ین تهیه کنند.

کمپانی سگا هنوز تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Valkyria Chronicles در غرب را اعلام نکرده است. انتظار می‌رفت که این تاریخ در نمایشگاه E3 2018 مشخص شود که شاهد تحقق این امر نبودیم. با تمام این تفاسیر، باید زمان بیشتری را برای اطلاع از تاریخ انتشار بازی Valkyria Chronicles که شاهکاری به تمام معنا است، منتظر بمانیم. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده