// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Metroid Prime 4 هنوز در دست توسعه قرار دارد [E3 2018]

کمپانی نینتندو با توجه به غیبت بازی Metroid prime 4 در E3 2018 اعلام کرد که توسعه این بازی لغو نشده است و هنوز در دست ساخت قرار دارد.

در حالی که رویداد نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) در نمایشگاه E3 2018 بیشتر روی بازی Super Smash Bros. Ultimate تمرکز داشته است، در آن سو بازی Metroid Prime 4 که سال گذشته در E3 2017 معرفی شده بود، امسال در این رویداد حضور نداشت. در آن سو طرفداران این سری با توجه به اینکه امسال خبری از این بازی منتشر نشده است، ابراز نگرانی کردند و احتمال دادند که سازندگان توسعه این بازی را متوقف کرده‌اند. در این راستا نینتندو امروز اعلام کرد که این بازی هنوز در دست ساخت قرار داد.

سایت IGN در مصاحبه‌ای که با رئیس شعبه آمریکا نینتندو یعنی رجی فیس ایم (Reggie Fils Aime) داشته است، مشخص شد که بازی Prime 4 در حال توسعه است و در آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهند کرد.

وی گفت که نه تنها بازی Metroid Prime 4 لغو نشده است بلکه این پروژه به طور جدی در حال توسعه است. وی همچنین تایید کرد که با توجه به نگرانی‌های پیرامون غیبت بازی Yoshi در نینتندو دایرکت، این پروژه نیز در دست ساخت قرار دارد. در آن سو بازی جدید Pokemon نیز برای عرضه در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است.

رجی فیس ایم در توضیحات خود گفت که معمولا معرفی بازی‌هایدر نینتندو دایرکت به عرضه بازی در آینده‌ای نزدیک مروبط می‌شود که متاسفانه این موضوع با بازی متروید یاری نکرده‌ است. اما وی خاطر نشان کرد که این اتفاق دلیل بر لغو شدن این پروژه ندارد و بازی هنوز در دست توسعه است. وی در این باره افزود:

برخی اوقات ما با توجه به ایجاد برخی موقعیت‌ها، استراتژی خود را تغییر می‌دهیم؛ همچون بازی Metroid Prime 4 که حال تصمیم گرفته‌ایم روی آن بیشتر تمرکز کنیم. البته می‌دانیم که طولانی شدن عرضه یک محصول امری ناخوش‌آیند است اما طرفداران باید بدانند که ما از صمیم قلب دوست داریم بگوییم که این بازی در چه تاریخی عرضه می‌شود.

در آن سو سازندگان بیشتر روی بازی‌ First Party جدید خود یعنی Super Smash Bro.s Ultimate و انتشار پورت Fortnite روی سوییچ تمرکز داشته‌اند. در مورد پورت سوییچ بازی فورتنایت نیز باید گفت که سازندگان اعلام کردند که این بازی در روز اول بیش از ۲ میلیون نسخه دانلود داشته است و همچنین صحبت‌هایی در مورد اهمیت ویژگی Cross-Play روی سوییچ داشته‌اند.

 


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده