// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۰

بسته الحاقی Octo Expansion بازی Splatoon 2 فردا منتشر می‌شود

کمپانی Nintendo با انتشار توییتی اعلام کرد که بسته الحاقی Octo Expansion بازی Splatoon 2 فردا منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو (Nintendo) اعلام کرد که جدیدترین بسته الحاقی بازی Splatoon 2 که با نام Octo Expansion معرفی شده بود، در ۲۴ ساعت آتی به دست بازیکنان این بازی می‌رسد. محتوای یاد شده در جریان برنامه اینترنتی نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) در فروردین‌ماه گذشته معرفی شد و قرار است که هشت مرحله تک نفره جدید را به این بازی اضافه کند.

البته گفتنی است که هنوز تاریخ انتشار این محتوا برای تابستان ۹۷ ثبت شده است، اما نینتندو در جریان مسابقات Splatoon 2 یعنی World Championship اعلام کرد که این محتوا فردا به دست بازیکنان خواهد رسید.

علاوه بر آن سازندگان اعلام کردند که تا انتهای سال جاری میلادی با آپدیت‌های مکرر به پشتیبانی از این بازی ادامه خواهند داد. این موضوع مراحل، سلاح‌ها و به‌روزرسانی‌هایی برای متعادل‌سازی بازی را شامل می‌شود. گفتنی است که سال گذشته پس از عرضه بازی سازندگان اعلام کردند که یک سال به طور جدی برای بازی آپدیت منتشر می‌کنند و با توجه به بیانیه‌ جدید آنها ۶ ماه بیشتر از آن چیزی که قبلا وعده داده بودند، عمل خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید توییت صفحه Nintendo Versus را مشاهده کنید:

خبر خوب برای بازیکنان اسپلتون! پیش‌تر ما اعلام کرده بودیم که جولای سال جاری آپدیت‌های این بازی پایان می‌یابد، اما حال تصمیم گرفته‌ایم که تا انتهای سال جاری میلادی با به‌روزرسانی‌های بیشتر، سلاح‌ها، تجهیزات و مراحل جدید به بازی اضافه کنیم.

بازی Splatoon 2 در زومجی نمره  ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Splatoon 2 جدیدترین دست پخت نینتندو برای نینتندو سوییچ است که موفقیت نسخه اول بازی را ادامه داده است. بازی Splatoon 2 به خوبی سرگرمی را برای شما معنی خواهد کرد و با تمام مشکلاتی که دارد، می‌توان آن را یک بازی آنلاین کاملا سرگرم کننده دانست. همچنین در بخش تک نفره‌ی بازی نیز با اینکه داستانی گیرا و هیجان انگیز را شاهد نیستیم، ولی وجود المان‌های سکوبازی سبب شده تا این بخش نیز از گیم‌پلی جذابی برخوردار باشد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده