// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

بازی Anthem به اتصال دائم اینترنت نیاز دارد [E3 2018]

در جریان نمایشگاه E3 2018، استودیو بایوور اعلام کرد که برای تجربه بازی Anthem، به‌اتصال دائم اینترنت زیاد خواهید داشت.

دیشب در جریان رویداد EA Play، بازی Anthem جدا از یک تریلر سینمایی، ویدیویی از گیم‌پلی‌ نیز منتشر شد که شاهد دنیای پرجزئیات و چشم نواز بازی در کنار مکانیسم‌های گیم‌پلی بودیم. در این میان برای عده‌ای سوال شده است که Anthem، از آن جایی که یک اثر مشارکتی است، آیا در حالت آفلاین هم قابل تجربه است یا خیر. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایشگاه E3 2018، سایت گیم‌اسپات با مارک دارا، یکی از توسعه‌دهندگان بازی Anthem، گفت‌وگویی انجام داده است که در این گفت‌وگو مشخص شد بازی Anthem به اتصال دائم اینترنت نیاز خواهد داشت.

به‌عبارتی مهم نیست شما در حالت مشارکتی بازی را تجربه می‌کنید یا به‌تنهایی مشغول بازی کردن هستید، برای هر دوحالت باید به اینترنت متصل باشید. همچنین در ادامه گفت‌و‌گوی‌های مارک دارا مشخص شد که بازی Anthem در روز عرضه فاقد حالت PvP است و ممکن است بعد از عرضه به بازی اضافه شود. در جریان رویداد EA Play 2018 اطلاعاتی از سیستم شخصی سازی بازی Anthem نیز منتشر شد. شخصی سازی Javelin، لباس‌های مخصوص بازیکنان در بازی، تا حد زیادی شبیه به کلاس‌های آثار نقش آفرینی گذشته استودیو بایوور (BioWare) است و هر کدام ویژگی‌های خود را دارند.
بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین کاربران پرمیوم EA Access می‌توانند از تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه) به بازی دسترسی داشته باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده