// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۸

زمان رونمایی بازی FIFA 19 مشخص شد

با نزدیک شدن به رویداد E3 2018، زمان رونمایی بازی FIFA 19 مشخص شد.

یکی از موارد جذاب در صنعت بازی‌های ویدیویی که به صورت سالیانه شاهد آن هستیم، رقابت میان دو مجموعه فوتبالی است و هرکدام از آن‌ها طرفداران متعصب و قدیمی خودشان را دارند. مدتی پیش بود که بازی PES 2019 به‌صورت رسمی معرفی شد و هواداران مجموعه FIFA منتظر بودند تا الکترونیک آرتز (Electronic Arts)‌ نیز جدیدترین نسخه از سری فیفا را معرفی کند. حال طبق اخبار بازی منتشر شده و همانطور که پیش‌بینی می‌شد، بازی FIFA 19 در جریان رویداد EA Play 2018 معرفی می‌شود.

الکترونیک آرتز به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که بازی فیفا 19، در روز شنبه ۱۹ خردادماه (نهم ژوئن) در جریان رویداد EA Play معرفی می‌شود. از آن‌جایی که در این رویداد شاهد بازی‌های دیگر الکترونیک آرتز هستیم، احتمال می‌رود در دقایق ابتدایی، یک نمایش از بازی فیفا را شاهد باشیم. باتمام این تفاسیر، از آن‌جایی که شایعه‌ای قوی وجود دارد مبنی بر اینکه لیگ قهرمانان اروپا هم در فیفا حضور دارد،‌ امیدواریم الکترونیک آرتز نمایشی از این بخش داشته باشد.

درانتها تنها کار صبر کردن است تا ببینیم جدیدترین نسخه از مجموعه FIFA به چه شکل هواداران خود را سرگرم خواهد کرد. شما کاربران زومجی می‌توانید رویداد EA Play 2018 را به‌صورت زنده از زومجی تماشا کنید.


منبع Gamerevolution
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده