نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

احتمال انتشار بازی Fortnite برای نینتندو سوییچ افزایش یافت

یکی از کاربران توییتر لوگو و فایل بروزرسانی بازی Fortnite را در فروشگاه eShop کشف کرده است که احتمال انتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ را افزایش می‌دهد.

تا آغاز نمایشگاه E3 2018 زمان زیادی باقی نمانده است و با نزدیک شدن به این نمایشگاه بازار لو رفتن اخبار بسیار داغ شده است و هر روز شاهد درز خبرهای جدیدی از استودیوها هستیم. استودیو اپیک گیمز نیز از این قاعده مستثنی نیست و این روزها شایعات زیادی پیرامون انتشار بازی Fortnite برای کنسول نینتندو سوییچ به گوش می‌رسد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که لوگو و فایل بروزرسانی بازی Fortnite توسط یکی از کاربران توییتر در فروشگاه eShop کشف شده است که احتمال موثق بودن این شایعات را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد.

یکی از کاربران توییتر با نام SciresM این اطلاعات را از فروشگاه eShop کشف کرده است. با اینکه تا به حال انتشار بازی Fortnite برای کنسول Nintendo Switch به صورت رسمی تایید نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که در نمایشگاه E3 2018 شاهد تحقق این امر باشیم.

Fortnite

پیش از این هم یک منبع آشنا به برنامه‌های Epic Games به صورت ناشناس به وبسایت کوتاکو گفته بود که به‌زودی بازی فورتنایت برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. همچنین تصاویر جدیدی از فهرست بازی‌های احتمالی نینتندو در نمایشگاه E3 2018 به بیرون درز کرد که از انتشار بازی Fortnite برای نینتندو سوییچ حکایت داشت.

کمپانی نینتندو کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2018 را در ساعت ۲۰‌:۳۰ دقیقه بیست‌ودوم خردادماه برگزار می‌کند و در آن تمرکز ویژه‌ای روی بازی‌هایی که در سال جاری میلادی شاهد عرضه آن‌ها هستیم و البته بازی Super Smash Bros خواهد داشت. شما می‌توانید با مطالعه مقاله «چه انتظاراتی از نینتندو در E3 2018 داریم؟» اطلاعات بیشتری از کنفرانس نینتندو به دست آورید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده