نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

اطلاعات بیشتری از بتای عمومی بازی The Crew 2 در E3 2018 منتشر خواهد شد

طبق گفته‌ی کمپانی Ivory Tower، بتای عمومی بازی The Crew 2 بزودی آغاز می‌شود و اطلاعات جدید از آن در E3 امسال منتشر خواهد شد.

بتای خصوصی بازی The Crew 2 اخیرا به پایان رسیده است؛ رویدادی که واکنش‌های مثبت هواداران را در پی داشت و با توجه به جدیدترین اخبار بازی موجود، کسانی که فرصت شرکت در این رویداد را از دست داده بودند نگران نباشند، چرا که وب‌سایت رسمی این رویداد، به محض پایان یافتن بتای خصوصی بازی The Crew 2 یک پیام منتشر کرد مبنی بر این که بتای عمومی بازی «بزودی» آغاز خواهد شد و برای آگاهی از جزئیات بیشتر، باید تا شروع همایش E3 2018 صبر کنیم.

هنوز مشخص نیست که در این «بتای عمومی» همان محتویات ارائه شده در بتای خصوصی به کاربران ارائه خواهد شد یا نه و در کل مشخص نیست که چه چیزی قرار است به کاربران در قالب این رویداد عرضه شود. با توجه به شواهد موجود، سازندگان بازی یعنی کمپانی Ivory Tower که به مراحل پایانی ساخت و توسعه‌ی The Crew 2 رسیده است، به پشتیبانی از قسمت اول این مجموعه پایان داد.

مدتی بود که آپدیت‌ها و محتویات دانلودی برای بازی The Crew منتشر نمی‌شد؛ اثری که سازندگانش با تمام قوا از آن پشتیبانی می‌کردن. این بازی مدتی است که بروزرسانی نشده و همین موضوع، شایعاتی مبنی بر پایان پشتیبانی از بازی The Crew توسط سازندگانش را در فضای مجازی پخش کرده است. حال با توجه به مطلبی که در وب‌سایت رسمی کمپانی Ivory Tower منتشر شده، این شایعات رنگ و بوی واقعیت پیدا کرده‌اند و دیگر قرار نیست برای این بازی آپدیت و محتویات دانلودی جدید منتشر شود.

با توجه به مطلب مذکور، کمپانی یوبیسافت قرار نیست سرورهای این بازی را ببنندد و اگر مشکلی برای بازیکنان و پایداری سرورها به‌وجود بیاید، آن مشکلات را حل می‌کنند و در مسائل این‌چنینی، از بازی پشتیبانی خواهند کرد.

کمپانی Ivory Tower، این موضوع را بدین شکل مطرح کرد و نوشت:

در نظر داریم که بعد از سه سال پشتیبانی دائمی از بازی The Crew، به انتشار آپدیت‌ها و پچ‌های مختلف برایش برای همیشه پایان دهیم.

بازی The Crew 2 در تاریخ ۸ تیر ۹۷ (۲۹ ژوئن) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترمنتشر می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده