نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

اسکوئر انیکس چندین بازی برای نینتندو سوییچ در دست تولید دارد

به نظر می‌رسد بازی Octopath Traveler تنها یکی از بازی‌هایی است که Square Enix قصد دارد برای کنسول نینتندو سوییچ در آینده‌ای نه چندان دور منتشر کند.

بازی Octopath Traveler که قرار است ترکیبی از بازی‌های نقش آفرینی سنتی و المان‌هایی مدرن باشد، یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های در راه برای کنسول نینتندو سوییچ است؛ قرار گرفتن نام شرکت بزرگ Square Enix در پشت این بازی از همان ابتدای امر نگاه‌ها را معطوف به Octopath Traveler کرده است.

در گفت‌‌وگویی با نشریه‌ی Game Informer، تومویا آسانو، مدیر اجرایی Square Enix، از برنامه‌های این شرکت برای کنسول Nintendo Switch بعد از عرضه‌ی بازی Octopath Traveler در ماه آینده گفت.

آسانو توضیح داد که چون تیم سازنده‌ی این بازی در ماه آوریل گذشته به بخش منحصربه‌فرد خود تبدیل شده است و در دست دیگر Square Enix قصد دارد «روی ساخت بازی‌های اورجینال برای سوییچ تمرکز کند»، Octopath Traveler برای این شرکت یک آزمایش مهم تلقی می‌شود و نحوه‌ی استقبال از آن می‌تواند باعث حضور پررنگ‌تر Square Enix در بازار بازی‌های انحصاری Switch شود.

آسانو در ادامه افزود:

ما در حال کار روی چندین بازی دیگر برای Switch هستیم که با گذر زمان همراه با Nintendo اقدام به معرفی آنان خواهیم کرد.

با وجود اینکه آسانو اطلاعات زیادی درباره‌ی اینکه باید چه انتظاراتی از پروژه‌های در راهشان برای سوییچ داشته باشیم نداد، با توجه به این مسئله که چیزی به آغاز مراسم E3 نمانده و هر دو شرکت Square Enix و Nintendo قرار است با دست پر در این مراسم شرکت یابند، احتمال اینکه یک یا چند بازی جدید Square Enix برای Nintendo معرفی شود، دور از ذهن نیست. با این حال به نظر می‌رسد که Square Enix علاقه‌ی زیادی به ساخت بازی‌های انحصاری برای Nintendo Switch دارد و اگر Octopath Traveler از نظر فروش و جلب رضایت منتقدان بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، می‌توانیم بازی‌های بیشتری از این شرکت را برای این کنسول ببینیم.

Octopath Traveler در سیزدهم جولای ۲۰۱۸ (بیست و دوم تیر) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده