// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

دموی بازی Nairi: Tower of Shirin با انتشار یک تریلر منتشر شد

سازندگان بازی Nairi: Tower of Shirin با انتشار یک تریلر از گیم پلی بازی، نسخه دموی آن را برای پی‌سی منتشر کردند.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیوهای Hound Picked Games ،HomeBearStudio و Another Indie دموی بازی ماجراجویی اشاره و کلیک خود را که Nairi: Tower of Shirin نام دارد، برای پی سی منتشر کردند.

برای دسترسی به دموی بازی، بازیکنان باید به صفحه Discord بازی مراجعه کنند تا رمز استیم آن را دریافت کنند. اگرچه این دمو تنها برای پلتفرم پی‌سی در دسترس است، اما نسخه نهایی بازی Nairi: Tower of Shirin برای کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود.

داستان بازی Nairi: Tower of Shirin درباره دختری از طبقه بالای اجتماعی است که در میان محله فقیرنشین یک آبادی صحرانشین به‌نام Shirin گیر افتاده است. در این بازی شخصیت Nairi برای پیدا کردن ابزار مورد نیاز خود باید درون سیاه‌چال‌های مختلف را جست‌وجو کند، معماهای مختلف را رمزگشایی کند و در میان راه به افراد دیگر کمک کند. بازی هیچگونه سیستم مبارزات خاصی ندارد و به‌جای آن بازیکن باید با صحبت کردن راه خود را از میان وضعیتی که در آن قرار دارد، پیدا کند.

Nairi: Town of Shirin

دن مویر (Dan Muir)، رییس استودیوی Hound Picked Games در رابطه با این بازی اینچنین گفته است:

Nairi یک بازی ماجراجویی است برای هر گیمری جذاب خواهد بود؛ چه آن‌هایی که این سبک را دوست دارند و چه آن‌هایی که چیز دیگری می‌خواهند، از چالش‌ها و جذابیت‌های این بازی لذت خواهند برد. ما نمی‌خواهیم تا Nairi را به عنوان یک بازی کلیک و حرکتی دسته‌بندی کنیم و بیشتر ترجیح می‌دهیم از آن به عنوان یک داستان درگیر کننده یاد کنیم.

در همین بین، جاشوا ون کویلنبرگ (Joshua van Kuilenburg)، توسعه‌دهنده استودیوی HomeBearStudio هم در رابطه با چیزی که بازی Nairi: Tower of Shirin را جذاب کرده است، گفت:

جذابیت بازی Nairi: Tower of Shirin به دلیل وجود زیبای‌هایی خیره‌کننده، داستان غنی و احساس فوق‌العاده‌ای است که به مخاطب القا می‌کند. این بازی دنیایی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی دارد که مملو از شخصیت‌های پیچیده و پردردسر است. در این بازی شگفتی‌های غیرمنتظره‌ای انتظارتان را خواهد کشید.

بازی Nairi: Tower of Shirin در اواخر سال میلادی جاری برای پلتفرم‌های پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی جذاب و دوست‌داشتنی را که به مناسبت عرضه نسخه دموی آن منتشر شده است، مشاهده کنید و نظرات خود را با وبسایت زومجی درمیان بگذارید.

دانلود از وبسایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده