// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

پارادوکس استودیو سازنده بازی BattleTech را خریداری کرد

کمپانی Paradox Interactive استودیو سازنده بازی Battletech یعنی Harebrained Schemes را به مالکیت خود در آورد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) اعلام کرد که استودیو هربریند اسکیمز (Harebrained Schemes) را که به تازگی بازی BattleTech را توسعه داده است، خریداری کرده است.

استودیو Harebrained Schemes به عنوان یک استودیو داخلی در یکی از بخش‌های کمپانی بزرگ پارادوکس اینتراکتیو فعالیت خود را آغاز می‌کند، اما گفتنی است که این استودیو به دست مدیریت و تیم خلاق این کمپانی هدایت می‌شود.

فردریک وستر، مدیر عامل کمپانی پارادوکس، درباره همکاری جدید اعلامیه‌ای منتشر کرد و طرفداران را از کار‌هایی که از دست این کمپانی برمی‌آید، مطلع کرد:

استودیو Harebrained Schemes توانست کار خود را به عنوان یک استودیو قوی و بااستعداد در توسعه سبکی که پارادوکس انتظار آن را می‌کشد ثابت کند. علاوه بر آن، ما واقعا این استودیو، نفرات حاضر و بازی‌های آنها را دوست داریم. به تازگی بازی Battletech را که در واقع اولین پروژه ما با آنها بود، منتشر کرده‌ایم. ما تجربه‌ای بسیار عالی از اولین همکاری خود داشتیم و قصد داریم که این تیم را برای همیشه نزد خود نگه داریم.

جردن وایزمن، مدیر عامل استودیو Harebrained Schemes، در ادامه بیانیه‌ کمپانی پارادوکس، در مورد کمک‌هایی که این کمپانی در عرضه اولین پروژه آنها داشته است، نوشت:

میچ و من با تاسیس استودیو هربریند قصد داشتیم که مکانی را برای توسعه بازی‌های تاکتیکی مهیا کنیم و در طی ۷ سال کاری خود توانستیم اشتیاق را در تیم توسعه‌دهنده و همچنین طرفداران خود نگه داریم. با توجه به گسترش سبک‌ بازی‌ها و همچنین ایجاد اختلال در بازار ما تصمیم گرفتیم که با این کمپانی برای ایجاد ثبات مالی و همچنین کسب تجربه بازاریابی همکاری کنیم تا بتوانیم کاری را که همیشه عاشقش بودیم انجام دهیم؛ توسعه بازی‌ها و داستان‌های بی‌نظیر.

battle tech

میچ گیتلمن، رئيس استودیو هربریند اسکیمز، نیز گفته همکار خود را تایید کرد و در ادامه افزود:

همکاری اخیر ما با کمپانی پارادوکس برای عرضه بازی بتل‌تِک، بهترین تجربه کاری ما در چند سال گذشته بوده است و ما خواهان این هستیم که به همکاری خود ادامه دهیم. از آن مهم‌تر، کمپانی پارادوکس در طی رویدادی که در ماه مه با نام PDXCON برگزار کرد توانست بازی ما را با مخاطبان جدید به اشتراک بگذارد و ما از این همه شوق و اشتیاق سپاسگزار هستیم. ما احترام خاصی را برای طرفدارانمان و همچنین برای همکاری جدیدمان قائل هستیم.

همچنین کمپانی پارادوکس هدیه‌ای برای کسانی که جزو حامیان مالی بازی ‌BattleTech بوده‌اند، تدارک دیده است. ناشر این بازی اعلام کرد که در آینده‌ای نه‌چندان دور بازی Stelarris را به رایگان به دست حامیان مالی خواهد رساند. سازندگان گفتند که اطلاعات بیشتری را در این مورد با طرفداران در میان خواهند گذاشت. علاوه بر آن، سازندگان اعلام کردند که در کنار توسعه آپدیت و بسته‌های الحاقی برای بازی BattleTech، در آن سو در حال توسعه بازی جدیدی نیز هستند.

گفتنی است که این اولین بار نیست که کمپانی پارادوکس به خرید استودیو‌های دیگر می‌پردازد؛ به طوری که سال گذشته این استودیو طی گسترش فعالیت خود مالکیت استودیو ترایمف (Triumph)، سازنده بازی‌هایی چون Overlord و Age of Wonder، را نیز در دست خود گرفت.

برای اطلاع بیشتر از بازی BattleTech می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده