// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲

تاریخ عرضه ماد Fallout: New California مشخص شد

Fallout: New California، نام ماد جدید بازی Fallout است که توسط استودیو رادیان هلیکس مدیا ساخته شده است و در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

شاید بسیاری هواداران مجموعه Fallout، کماکان منتظر معرفی ریمستر بازی Fallout: New Vegas باشند. اما حال طبق جدیدترین اخبار بازی، با اینکه فعلا خبری از نسخه ریمستر نسخه New Vegas نیست، می‌توانید تجربه‌ای بر پیش درآمد داستان این بازی داشته باشید. زیرا به‌تازگی، تاریخ انتشار ماد Fallout: New California مشخص شده است. درواقع New California توسط استودیو رادیان هلیکس مدیا (Radian-Helix Media) توسعه داده شده و حکم ماد گسترده و وسیعی را دارد که وقایع داستانی قبل از بازی Fallout: New Vegas را روایت می‌کند.

ماد Fallout: New California در تاریخ یک آبان ماه (۲۳ اکتبر) به‌صورت انحصاری برای پلتفرم کامپیوتر روانه بازار خواهد شد. از نظر داستانی، New California دارای ۱۲ پایان مختلف و ۱۶ هزار خط دیالوگ است. همچنین اعلام شده است که مراحل اصلی توسعه بازی تمام شده است و تیم سازنده در حال برطرف کردن ایرادات داستانی و همچنین اضافه کردن تعدادی مرحله جانبی هستند. در انتها، مشخص شد که به‌احتمال زیاد در ماه جولای میلادی، یک نسخه آزمایشی از Fallout: New California در دسترس قرار خواهد گرفت تا کاربران بتوانند قبل از تجربه نسخه اصلی، با حال و هوای این ماد آشنا شوند. درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد ماد New California چیست؟

همچنین مدتی پیش بود که بازی Fallout 76 به صورت رسمی معرفی شد و زومجی یک مقاله در مورد این بازی تازه معرفی شده نوشت تا کاربران بیش از پیش با احتمالات و دنیای Fallout 76 آشنا شوند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده