نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Yomawari: The Long Night Collection برای نینتندو سوییچ معرفی شد

کمپانی NIS America بازی Yomawari: The Long Night Collection را با انتشار تریلر جدیدی برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی NIS America بازی Yomawari: The Long Night Collection را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرده است. این کالکشن ارزشمند شامل بازی Yomawari: Night Alone و بازی Yomawari: Midnight Shadows استودیو نیپون ایچی سافتور است که در تاریخ هشتم آبان‌ماه (۳۰ اکتبر) در امریکای شمالی و در تاریخ چهارم آبان‌ماه (۲۶ اکتبر) در اروپا منتشر خواهد شد.

انتشار این کالکشن را می‌توان نمونه دیگری از تلاش‌های مداوم کمپانی NIS America برای پشتیبانی از کنسول جدید نینتندو به حساب آورد. اگر درباره بازی‌های این کالکشن اطلاع ندارید باید بگوییم که در حال حاضر بازی Yomawari: Night Alone برای پلی استیشن ویتا و کامپیوتر در دسترس است و دنباله آن یعنی بازی Yomawari: Midnight Shadows در کنار دو پلتفرم یادشده برای PS4 نیز منتشر شده است.

کمپانی NIS America همچنین تریلر جدیدی را برای معرفی بازی Yomawari: The Long Night Collection منتشر کرده است که نگاهی اجمالی به بازی‌های این کالکشن می‌اندازد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده