نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر هنگام عرضه Crying Is Not Enough تاریخ انتشار بازی را مشخص می‌کند

استودیو استوری‌لاین تیم تاریخ انتشار بازی ترسناک Crying Is Not Enough را با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Storyline Team تریلر هنگام عرضه بازی ترسناک سوم شخص Crying Is Not Enough را منتشر کرده است. انتظار می‌رود که این بازی تک‌نفره در ماه جاری برای کامپیوتر منتشر شود و پس از آن شاهد پورت بازی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 باشیم.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازیکنان در بازی Crying Is Not Enough در نقش جیکوب هلتن قرار می‌گیرند و باید به دنبال همسر گمشده او که به طرز اسرارآمیزی پس از تصادف اتومبیل ناپدید شده است، بگردند. زن مرموزی ظاهرا جیکوب را از مکانی که همسرش در آن‌جا است، با خبر می‌کند و او را به مکان عجیب‌و‌غریبی هدایت می‌کند که مملو از پازل‌هایی برای حل کردن و دشمنانی برای کشتن است.

تریلر هنگام عرضه بازی Crying Is Not Enough بخش بزرگی از گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشد و مکان‌های وهم‌آور، سلاح‌های انفجاری و حس و حال مجموعه Alan Wake را نشان می‌دهد. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه و تصاویر رسمی جدیدی را که استودیو استوری‌لاین تیم منتشر کرده است، در انتهای مطلب مشاهده کنید.

بازی Crying is not Enough در تاریخ هجدهم خردادماه (۸ ژوئن) برای PC منتشر شود و نهایتا در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸ برای PS4 و Xbox One پورت شود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده