نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

دو نسخه ویژه بازی Warriors Orochi 4 معرفی شدند

کمپانی کویی تکمو دو نسخه‌ مخصوص بازی Warriors Orochi 4 را معرفی و تاریخ انتشار اولین تریلر از روند این بازی را مشخص کرد.

درحالی که شعبه‌های غربی کمپانی Koei Tecmo هنوز تاریخ انتشار نسخه‌ی Premium بازی Warriors Orochi 4 در آمریکای شمالی یا اروپا را مشخص نکرده‌اند، امروز این ناشر ژاپنی در جریان جدیدترین اخبار بازی، دو نسخه‌ی ویژه از این بازی را برای بازار داخلی این کشور معرفی کرد. این دو نسخه Premium Box و Treasure Box نام دارند و کاربران ژاپنی می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

نسخه‌ی Premium Box بازی بدون احتساب مالیات، ۱۰ هزار و ۸۰۰ ین قیمت خواهد داشت. در این نسخه از بازی یک دفترچه راهنما (دارای ۶۴ صفحه‌ی A4 و رنگی)، آلبوم موسیقی بازی (شامل دو سی دی و ۱۴۰ دقیقه محتوا) و هشت پوشه‌ (از نوع شفاف) مخصوص کاغذ A4، یافت می‌شود.

فروش نسخه‌ی Treasure Box بازی محدود به شعبه‌ی Gamecity کمپانی کویی تکمو و شعبه‌ی ژاپن فروشگاه آمازون می‌شود. این نسخه از بازی Warriors Orochi 4 بدون احتساب مالیات، ۱۵ هزار و ۸۰۰ ین قیمت خواهد داشت.

در نسخه‌ی Treasure Box این بازی، علاوه بر تمام چیزهایی که در نسخه‌ی Premium Box موجود است، یک آلبوم موسیقی به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار بازی Omega Force نیز وجود دارد که ۲۱ آهنگ و ۷۰ دقیقه محتوا دارد. علاوه بر این سی دی، یک ست تقویم رومیزی که همه‌ی ۱۷۰ کاراکتر بازی را نمایش می‌دهد نیز وجود خواهد داشت. در پایان باید به یک کپی از یک کاغذ اشاره کرد که در این نسخه از بازی یافت می‌شود؛ کاغذی که روی آن، حدود ده نفر از صداگذارانِ بازی متنی نوشتند و آن را امضا کرده‌اند.

لازم به ذکر است که در تاریخ ۹ جوئن (۱۹ خرداد) و در قالب یک استریم زنده، اولین تریلر از روند بازی، یک تریلر داستانی و کاراکترهای جدید بازی معرفی خواهند شد. این رویداد حدود ساعت چهار و نیم بعد از ظهر به وقت تهران برگزار می‌شود و حدود یک ساعت طول خواهد کشید.

بازی Warriors Orochi 4 برای PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در اروپا و آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. این درحالی است که بازی مذکور در کشور ژاپن، فقط برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ قرار است منتشر شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده