// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

نسخه دمو بازی WipEout Omega Collection منتشر شد

کمپانی Sony اعلام کرد که بازیکنان امروز می‌توانند نسخه دموی بازی WipEout Omega Collection را با آپدیت واقعیت مجازی آن روی PS4 دانلود کنند.

بخش سرگرمی های تعاملی سونی تقریبا یک سال پس از عرضه بازی WipEout Omega Collection برای پلی استیشن 4، پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی را نیز به آن اضافه کرد. نسخه دمو و رایگان VR بازی WipEout Omega Collection امروز در فروشگاه پلی استیشن استور در دسترس بازیکنان قرار گرفت و کاربران می‌توانند پیش از خرید آن تجربه کوتاهی از آن داشته باشند.

در مورد محتویات نسخه آزمایشی بازی باید گفت که کاربران با دانلود کردن آن می‌توانند هر دو حالت بازی یعنی VR و معمولی را تجربه کنند و در آن سو هدایت فضاپیما Feisar را در دو مسیر مسابقه در دست بگیرند. مسابقات بازی WipEout HD در مسیر طوفانی Vineta K Track جریان دارد و در آن سو مسیر ریزشی Altima نیز در نسخه WipEout 2048 گنجانده شده است و کاربران می‌توانند با نسخه دمو به محتویات یاد شده دست پیدا کنند.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد نسخه دمو بازی به طور کامل از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR پشتیبانی می‌کند و گفتنی است که این بازی شامل آپدیت پلی استیشن 4 پرو با جلوه‌های بهبود یافته نیز می‌شود. دارندگان این کنسول می‌توانند از ویژگی‌های کنسول خود یعنی رزولوشن 4K و HDR روی این بازی بهره‌مند شوند. در آن سو، دارندگان هدست واقعیت مجازی می‌توانند زاویه دید خود را از بین دو حالت Lock Camera To Cocpit (کابین خلبان) و Lock Camera To Pilot (دیدگاه خلبان) انتخاب کنند.

برای بهبود بخشیدن به تجربه واقعیت مجازی Wipeout، سازندگان سیستم صوتی سه‌بعدی را به همراه بخش جدید «Shake It» به بازی اضافه‌ کرده‌اند. این سیستم به لطف برنده مسابقه‌ای که برای بهترین ریمیک موسیقی معروف Wipeout برگزار شده بود، به بازی اضافه شد.

بازی وایپ‌اوت امگا کالکشن در جریان رویداد PSX 2016 با انتشار تریلری معرفی شد و سال گذشته میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی آن را (که پیش‌تر منتشر شده) تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده