// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Rage 2 با موتور استودیو Avalanche ساخته می‌شود

کریستوفر ساندبرگ، رئیس استودیو Avalanche اعلام کرده است که بازی مورد‌انتظار Rage 2 با استفاده از موتور این استودیو ساخته می‌شود.

بازی Rage که توسط استودیو id Software و در سال ۲۰۱۱ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد، از حیث مکانیسم‌های مبارزه و گرافیک، مورد تحسین قرار گرفت و از طرفی منتقدان به انتقاد از داستان آن پرداختند. کمپانی Bethesda (بتسدا) قصد ساخت دنباله این بازی پس از انتشار نسخه اول را داشت، اما در سال ۲۰۱۲ به دلیل تمرکز روی بازی Doom روند توسعه آن متوقف شد. نهایتا پس از گمانه‌زنی‌های متعدد دو‌شنبه هفته گذشته بود که کمپانی Bethesda (بتسدا) از محصول جدید خود یعنی بازی Rage 2 رو‌نمایی کرد. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در ساخت این محصول مشترک استودیو‌ اید سافت ور و استودیو Avalanche از موتور استودیوی سازنده بازی Just Cause استفاده می‌شود.

کریستوفر ساندبرگ، رئیس استودیو Avalanche در پاسخ به توییت یکی از علاقه‌مندان به بازی Rage 2 که از موتور مورد استفاده سوال کرد، گفته است که بر‌خلاف نسخه اول سری Rage که با استفاده موتور idTech ساخته شده است، در ساخت بازی Rage 2 از موتور داخلی استودیو آوالانچ بهره گرفته می‌شود:

موتور مورد استفاده Apex - موتور جهان باز Avalanche است.

موتور اختصاصی استودیو Avalanche در بازی Just Cause 3 نشان داده است که به خوبی از پس ساخت یک جهان بزرگ با انواع و اقسام فعالیت‌ها بر‌می‌آید. کمپانی بتسدا تا‌کنون تاریخ عرضه بازی Rage 2 را که از آن به عنوان «کارناوال کشتار» یاد می‌شود، اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که این بازی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۹ در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

بازی Rage 2 در شرایطی جریان دارد که به‌واسطه برخورد یک جرم آسمانی ۸۰ درصد جمعیت زمین نابود شده است. در این دوران است که گروه‌های بی‌رحم و خونخوار آزادانه دست به خشونت می‌زنند و Authority تلاش می‌کند به قدرت مطلق تبدیل شود. در بازی مذکور در قالب شخصیت واکر، آخرین عضو باقی‌ مانده از گروه Rangers of Vineland که تهدیدی برای Authority محسوب می‌شود، باید در راه آزادی و عدالت قدم بردارید.

کمپانی بتسدا اعلام کرده است در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2018 که ساعت ۶ صبح ۲۱ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد، گیم‌پلی جدید بازی Rage 2 را نمایش خواهد داد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده