نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳

انتشار بازی Resident Evil 7 برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شد

کمپانی کپکام به تازگی بازی Resident Evil 7 را برای کاربران ژاپنی نینتندو سوییچ تایید کرد؛ اما تجربه این اثر فقط به صورت استریم قابل بازی خواهد بود!

هفتمین قسمت از مجموعه‌ Resident Evil، به‌زودی راهی کنسول نینتندو سوییچ می‌شود. به تازگی کمپانی کپکام انتشار «یک نسخه‌ ابری» از این بازی را برای پلتفرم نینتندو سوییچ در ژاپن تایید کرد. این نسخه در تاریخ ۲۴ می (۳ خرداد) برای دارندگان ژاپنی این کنسول هیبریدی قابل بازی خواهد بود.
با توجه به خبر منتشر شده در وب‌سایت Nintendo Everything، این بازی در «فضای ابری» اجرا خواهد شد و برای این کار، باید کلاینت ۴۵ مگابایتی آن را دانلود کنید و برای اجرای آن باید به اینترنت متصل باشید. Nintendo Everything در ادامه ادعا کرد شما می‌توانید این بازی را به مدت پانزده دقیقه به صورت رایگان انجام دهید، اما برای ادامه‌ آن باید حدود دو هزار یِن (۱۸ دلار) بپردازید تا یک «بلیت» دریافت کنید؛ بلیتی که در صورت داشتنش، می‌توانید بازی را به مدت ۱۸۰ روز انجام دهید.

در نسخه‌ی ابری بازی Resident Evil 7، دو سیزن‌پس بازی یعنی Banned Footage Volume 1 & 2 و همچنین بسته‌های الحاقی End of Zoe و Not a Hero نیز موجود خواهند بود.

بازی Resident Evil 7 در ژانویه ۲۰۱۷ (دی-بهمن ۹۵) راهی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی شد؛ این بازی با فضای گیرا و روایت‌داستان درگیرکننده‌اش توانست نظر منتقدان را جلب کند و آن‌ها را به تحسین خود وا دارد. موفقیت رزیدنت‌ اویل 7 تنها به بخش فنی خلاصه نمی‌شود و کمپانی کپکام با اعلام خبر فروخته شدن بیش از ۵.۱ میلیون کپی از این بازی، موفقیت تجاری این اثر جذاب را هم تایید کرد.

با وجود اینکه فروش پنج میلیون نسخه از یک اثر واقعا رقم خوب و قابل توجهی است، ولی نباید فراموش کرد که Resident Evil 7 در کنار Resident Evil 3، کم‌ترین میزان فروش در میان «قسمت‌های شماره‌دار» این مجموعه را دارا هستند. با توجه به آمار فروشی که از این بازی در وب‌سایت vgsales موجود است، حدود ده میلیون نسخه از بازی Resident Evil 6 از زمان انتشارش در سال ۲۰۱۲ تاکنون به فروش رفته است.

کمپانی کپکام هنوز مشخص نکرده که آیا نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Resident Evil 7، در دسترس گیمرهای سایر نقاط جهان نیز قرار می‌گیرد یا خیر، اما اگر این اتفاق رخ دهد به احتمال زیاد این نسخه‌ها نیز همان ساختار ابری که ذکر شده خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده