// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Little Nightmares: Complete Edition برای نینتندو سوییچ عرضه شد

بازی Little Nightmares: Complete Edition برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و به‌همین مناسبت کمپانی نینتندو یک تریلر لایو اکشن ترسناک از بازی منتشر کرد.

چندی پیش کمپانی نینتندو نسخه Complete Edition بازی Little Nightmares را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد و حالا دارندگان این کنسول می‌توانند آن را روی دستگاه خود تجربه کنند. به مناسبت عرضه این بازی، کمپانی نینتندو یک تریلر لایو اکشن از آن را منتشر کرد.

این تریلر لایو اکشین مردی را نشان می‌دهد که در راه خانه با سوییچ خود در حالت دستی، Little Nightmares: Complete Edition بازی می‌کند. کمی بعد در زمان رسیدن به خانه او متوجه چند اتفاق فراطبیعی در اطراف خود می‌شود و تریلر با یک پایان ترسناک و با عبارت «Play with your childhood fears» به پایان می‌رسد.

 از لحاظ فنی بازی Litte Nightmares: Complete Edition در حالت داک با رزولوشن 720p واقعی و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و در حالت دستی با رزولوشن 720p Upscale شده و با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. نسخه سوییچ بازی شامل تمامی DLCهای عرضه شده می‌شود و خریداران آن در صورتی که آمیبوی پک‌من را در اختیار داشته باشند می‌توانند به یک لباس پک‌من که «ماسک پاکو» نام دارد، دسترسی داشته باشند.

بازی Little Nightmares در حال حاضر روی پلتفرم‌های پی سی، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر لایو اکشن بازی را مشاهده کنید. 

دانلود از وبسایت آپارات

این بازی نمره خوب ۸.۵ را از زومجی دریافت کرد و شما می‌توانید خلاصه بررسی آن را در ادامه بخوانید:

اصلی‌ترین ایراد بازی Little Nightmares کوتاه بودن آن است؛ بازی حس و حال غذای بسیار خوشمزه‌ای را دارد که خیلی زود تمام می‌شود و بلافاصله پس از تمام شدن آن دوست دارید که باز هم از آن غذا داشته باشید و بتوانید لذت بیش‌تری از آن ببرید. استودیو تارسیر شاید از آثاری چون Inside الهام گرفته باشد، اما نتیجه نهایی اثری است که حس و حال خودش را دارد و قطعا در کنار ساخته‌های استودیو پلی‌دد، به عنوان یک بازی پلتفرمر تاریک عالی شناخته می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده