نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸

بازی Kitten Squad برای نینتندو سوییچ منتشر شد

بازی Kitten Squad به صورت رایگان برای نینتندو سوییچ منتشر شد؛ این بازی کاربران را با موضوع «سوء استفاده از حیوانات» آشنا خواهد کرد.

موسسه PETA در قالب همکاری با کمپانی Arcade Distillery، اثری رایگان به نام Kitten Squad را برای نینتندو سوییچ منتشر کرده که در آن، کاربران از موضوع «سوء استفاده از حیوانات» آگاه و با آن آشنا خواهند شد.

با توجه به اطلاعاتی که از این بازی در وب‌سایت موسسه‌ی PETA منتشر شده است، شما در این بازی اکشن ماجرایی و آرکید در نقش یک گربه‌ی کاملا مجهز، به جنگ یک‌سری روبات خبیث خواهید رفت. شما باید با این ربات‌ها بجنگید و حیوانات مختلف از سراسر جهان را که اسیر آن‌ها شده‌اند، آزاد کنید؛ مثلا شما باید یک‌سری گوسفند را از دست یک «پانچ‌کننده‌ی گوسفند مکانیکی» خلاص کنید، یا فیل‌های اسیر در سیرک و گاوهای موجود در مزارع لبنی را نیز با جنگیدن با این ربات‌ها آزاد کنید.

شما با پیش‌روی در بازی، آیتم‌های مختلفی را به‌دست خواهید آورد؛ مثل آپگریدهای مختلف برای سلاح‌های‌تان و پوشش‌های جدید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید این بازی را با حداکثر چهار نفر انجام دهید. در پایین تصاویر منتشر شده از روند بازی را تماشا می‌کنیم.

با توجه به اینکه در Kitten Squad از تصاویری که در ساخت‌شان از داستان‌های واقعی حیوانات الهام گرفته شده و مفاهیمی همچون «کمک به حیوانات با گیاه‌خوار شدن» وجود دارد، می‌توان گفت که این بازی اولین اثری است که در حمایت از یک جریانِ خاص (حیوانات)، برای نینتدو سوییچ منتشر می‌شود.

از زمانی که این بازی برای پلی‌ استیشن 4، پی‌ سی از طریق استیم و گوشی‌های هوشمند منتشر شده، حدود ۱.۳ میلیون بار دانلود شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده