// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

ویژگی های آینده بازی Forza Motorsport 7 معرفی شدند

در جریان جدیدترین قسمت از برنامه Inside Xbox، برایان اکبرگ در مورد ویژگی‌های آینده بازی Forza Motorsport 7 سخن گفته است.

طبق جدیدتری اخبار بازی و برنامه Inside Xbox، برایان اکبرگ از تیم استودیو ترن 10 (Turn 10 Studios)، سازنده بازی Forza Motorsport 7، در مورد ویژگی‌های آینده این بازی صحبت کرد.

در آینده بازی Forza Motorsport 7 میزبان سیستم‌های مقررات مسابقات می‌شود. سیستم مقررات مسابقه ابزاری است که به بازیکنان اجازه می‌دهد محدودیت‌های موجود در هر پیست را مشاهده کنند. همچنین در ادامه مشخص شد که استودیو Turn 10 مسابقات Drag (مسابقاتی که در جریان‌ آن دو اتومبیل به رقابت با یکدیگر می‌پردازند) را به Forza Motorsport 7 اضافه خواهد کرد. البته قبل از اضافه شدن، این مسابقات در ابتدا برای بخش تک‌نفره در دسترس قرار خواهد گرفت و پس از مشاهده نتایج، تصمیم گرفته خواهد شد که مسابقات Drag به بخش چندنفره نیز اضافه می‌شود یا نه.

از دیگر ویژگی‌های آینده بازی Forza Motorsport 7 می‌توان به مسابقات Time Attack اشاره کرد که به تمامی پیست‌های بازی بازخواهد گشت و اعلام شده که یک سری موارد خوب و جذاب نیز برای دریفترها در نظر گرفته شده است که متاسفانه اطلاعات دقیقی از آن‌ها در دسترس قرار نیست. در انتها مشخص شد که در کنار تمامی موارد ذکر شده، تیم سازنده اتومبیل‌های بیشتری را به بازی اضافه می‌کند که در آینده آن‌ها را معرفی خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیو برنامه Inside Xbox را که مربوط به بازی Forza Motorsport 7 و صحبت‌های برایان اکبرگ می‌شود در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

از دیگر اخبار حول بازی Forza Motorsport 7 می‌توان به بسته الحاقی March Car Pack اشاره کرد. در جریان این بسته الحاقی هفت اتومبیل جدید به بازی Forza Motorsport 7 اضافه شده است. همچنین در این بسته الحاقی ویژگی‌های جدیدی نیز به حالت Spectating بازی اضافه شده است. بازی Forza Motorsport 7 توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند و زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی Forza Motorsport 7 دقیقا همان چیزی است که یک عاشق ریسینگ به آن نیاز دارد. لیست بلند بالایی از ماشین‌ها در تمامی کلاس‌ها، پیست‌های متنوع و با جزییات، آب و هوای پویایی که از هر نظر تاثیری مثبت روی بازی گذاشته و در نهایت، گیم‌پلی بی‌نقص، این بازی را به بهترین انتخاب برای دوست‌داران بازی‌های ریسینگ شبیه‌ساز تبدیل کرده است. نکته بسیار مثبت بازی این است که حتی اگر تا به حال یک بازی شبیه‌ساز تجربه نکرده‌اید یا حتی همیشه از این سبک بازی‌ها زود خسته می‌شدید، Forza 7 به اندازه کافی آنقدر جذاب و هیجان‌انگیز هست که نظرتان را عوض کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده