نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷

بازی Tom Clancy’s The Division 2 محتوای زیادی در هنگام عرضه خواهد داشت

کمپانی یوبیسافت وعده داد که بازی Tom Clancy’s The Division 2 در زمان عرضه و حتی پس از آن، محتوای زیادی خواهد داشت.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، آلن مارتینز، مدیر ارشد مالی و ایو گیلموت، مدیرعامل اجرایی یوبیسافت در جریان کنفرانس مالی مربوط به سال مالی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ این کمپانی صحبت‌هایی را درباره بازی Tom Clancy’s The Division 2 ارائه کردند.

گیلموت اذعان داشت که کمپانی Ubisoft از سرعت عمل بازیکنان در اتمام محتوای بازی Tom Clancy’s The Division غافل‌گیر شده است، بنابراین آنها با تیم توسعه‌دهنده نسخه دوم بازی همکاری کرده‌اند تا «محتوای بیشتری را در زمان عرضه» در اختیار بازیکنان قرار دهند و این آمادگی را دارند که سال‌ها پس از انتشار بازی به ارائه محتویات بیشتر بپردازند و از این طریق امکان تجربه طولانی مدت بازی Tom Clancy’s The Division 2 را برای بازیکنان فراهم کنند.

مارتینز یادآور شد که پایان بازی Tom Clancy’s The Division می‌توانست بهبود یابد و حال توسعه‌دهندگان بازی در یوبیسافت متوجه شده‌اند که این امر تحقق یافته است و احساس رضایت می‌کنند، چرا که بروزرسانی 1.8 بازی با استقبال بسیار خوب بازیکنان روبرو شد. آنها احساس می‌کنند که ابزارهای مناسبی برای ارائه یک بازی «بسیار بهتر» در اختیار دارند.

گیلموت افزود که یوبی سافت از تمام تجربیات خود از نسخه اول استفاده می‌کند تا مطمئن شود که «دنباله‌ای خارق‌العاده» به بازیکنان ارائه می‌دهد. همچنین اوایل امروز متوجه شدیم که بازی Tom Clancy’s The Division 2 در تاریخ یازدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۸ (۳۱ مارس ۲۰۱۹) منتشر خواهد شد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی The Division 2 را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.    


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده