// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

جزئیات بیشتری از بازی Mario Tennis Aces منتشر شد

کمپانی نینتندو جزئیاتی از دمو مسابقات آنلاین قبل از عرضه بازی Mario Tennis Aces را منتشر کرد.

کمتر از یک ماه دیگر به نمایشگاه E3 2018 و کنفرانس خبری نینتندو زمان باقی مانده است و نینتندو تصمیم گرفته است از یک لایو استریم به‌جای یک کنفرانس زنده استفاده کند. با این‌حال می‌توان گفت که تمامی هواداران منتظر نمایش نسخه جدید سری Super Smash Bros و همچنین بازی‌ Bayonetta 3 هستند و شاید اصلا حواس‌مان نباشد که در ماه آینده بازی Mario Tennis Aces برای کاربران نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی نینتندو اطلاعاتی از بازی Mario Tennis Aces را منتشر کرده است. با توجه این اطلاعات بازی دارای یک تورنمنت آنلاین قبل از عرضه است که در قالب یک نسخه دمو در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود. کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند از تاریخ ۱۱ خردادماه (یک ژوئن) و ساعت ۶ بعد از ظهر به‌وقت PDT (ساعت ۵:۳۰ صبح روز بعد به وقت ایران) نسخه دمو بازی Mario Tennis Aces را دانلود کنند و تورنمنت آنلاین این بازی را تا تاریخ ۱۳ خردادماه (۳ ژوئن) و ساعت ۱۱:۵۹ دقیقه بعد از ظهر به‌وقت PDT (ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه قبل از ظهر روز بعد به‌وقت ایران) تجربه کنند.

در ادامه اعلام شده است که هرکدام از کاربران نینتندو سوییچ که در این رویداد شرکت کنند، می‌توانند پوسته اصلی شخصیت ماریو را در بازی اصلی به‌عنوان پاداش دریافت کنند. تا به‌ اینجای کار اخبار کمی حول جدیدترین نسخه از سری Mario Tennis منتشر شده است. آخرین نسخه از این سری، بازی Mario Tennis: Ultra Smash بود که توانست نظرات برخی از منتقدان و کاربران را به‌خود جلب کند. این در حالی است که عده‌ای دیگر از بازی راضی نبودند و انتظار بیشتری از نینتندو داشتند. یکی از دلایل نارضایتی منتقدان و کاربران، کمبود محتوا برای بازی بود و از طرفی معتقد بودند که باید پولیش بیشتری روی بازی صورت می‌گرفت.

با تمام این تفاسیر، به‌نظر می‌رسد که بازی Mario Tennis Aces قصد دارد اشتباهات نسخه پیشین خود را جبران کند و این نسخه دارای محتویات و ویژگی‌های مختلفی است؛ برای مثال در اینجا اگر ضربه‌های قدرتمندی بزنید، راکت حریف‌تان شکسته خواهد شد و قادر به کنترل زمان و Parry کردن ضربات حریف خود هستید. مهم‌تر از موارد گفته‌شده، بازی Mario Tennis Aces دارای یک بخش داستانی است که مدت‌ها است هواداران این مجموعه منتظرش بودند.

بازی Mario Tennis Aces در تاریخ یک تیرماه (۲۲ ژوئن) برای Nintendo Switch عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده