// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

پت هاینز از نحوه معرفی بازی Rage 2 می‌گوید

پت هاینز در جریان یک توییت اعلام کرده است که از همان روز اول قرار بود ابتدا تیزر بازی Rage 2 دوشنبه در دسترس قرار بگیرد و امروز، تریلر گیم‌پلی آن منتشر شود.

از روزهای جمعه و شنبه بود که شایعات حول بازی Rage 2 به‌شدت قوت گرفت. در ابتدا سایت خرده‌فروشی والمارت، لیستی از بازی‌های آینده را منتشر کرد که در آن شاهد نام Rage 2 بودیم که خیلی‌ها بر این عقیده بودند که این بازی در نمایشگاه E3 2018 معرفی خواهد شد. با این حال در روز دوشنبه بود که کمپانی بتسدا (Bethesda)، ناشر بازی Rage 2، با انتشار یک تیزر کوتاه، بازی را به طور رسمی معرفی و اعلام کرد که امروز تریلر گیم پلی Rage 2 منتشر می‌شود.

حال طبق اخبار بازی منتشر شده، عده‌ای از هواداران بر این باور هستند که بتسدا به‌خاطر شایعاتی که پخش شده است، این بازی را زودتر از E3 2018 معرفی کرده که پت هاینز، معاون ارشد بتسدا، در جریان یک توییت در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که روند معرفی بازی Rage 2 از همان ابتدا بدین شکل طراحی شده بود. به‌عبارتی در ابتدا قرار بود روز جمعه شایعات و اخبار کوتاهی از Rage 2 منتشر شود و روز دوشنبه، یک تیزر از بازی در دست قرار بگیرد و در نهایت، امروز تریلر گیم‌پلی بازی به‌نمایش درآید. پت هاینز در توییت خود گفت:

برنامه از اول به‌نحوی بود که روز جمعه اشاره‌هایی به بازی شود و دوشنبه، یک تیزر از بازی در دسترس قرار بگیرد و امروز، تریلر گیم‌پلی بازی Rage 2 به‌نمایش درآید. ما این موارد را برنامه‌ریزی و خود را با آن وفق دادیم؛ چون تیم من فوق‌العاده است و فکر کردیم این مورد می‌تواند جالب باشد (جالب هم بود).

البته در ادامه پت هاینز به این مورد اشاره کرد که خبر لیست شدن بازی Rage 2 در فروشگاه والمارت کانادا، جزو برنامه‌های آن‌ها نبوده است و این مورد سبب شد تا هیجان معرفی بازی Rage 2 بیش از پیش افزایش پیدا کند. با این‌حال باید منتظر تریلر امروز بازی Rage 2 بمانیم و ببینیم بتسدا چه محتویاتی را برای کاربران خود تدارک دیده است و بازی در چه بازه زمانی از سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. نسخه اول بازی Rage با اینکه در بخش داستانی چیز خاصی نداشت اما از نظر دنیای بازی و گیم‌پلی، هیجان‌انگیز بود و به‌خوبی توانست کاربران بازی‌های ویدیویی را در نسل هفتم سرگرم کند.

در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Rage 2 چیست؟ آیا این بازی می‌تواند به یک اثر موفق تبدیل شود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده