نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: رکورد شکنی God of War با چهارمین صدرنشینی متوالی

God of War با چهارمین صدرنشینی متوالی در جدول فروش هفتگی انگلستان، به پرافتخارترین بازی انحصاری سونی از این حیث تبدیل شد. 

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، این هفته برای چهارمین بار پیاپی، بازی God of War توانست در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. ساخته استودیو سانتا مونیکا، در حالی چهارمین صدرنشینی متوالی خودش را جشن گرفت که با این کار، به بهترین بازی انحصاری سونی از حیث داشتن صدرنشینی‌های متوالی تبدیل شد. این رکورد پیش از این در اختیار نسخه ریمستر بازی The Last of Us بود. 

اما در کنار صدرنشینی گاد آف وار، این هفته شاهد تغییری در رتبه‌های بالای جدول به نسبت هفته گذشته نبودیم؛ به این شکل که بازی‌های Donkey Kong Country: Tropical Freeze ،Far Cry 5 و فیفا 18 دقیقا مثل هفته گذشته، به ترتیب در رتبه‌های دوم، سوم و چهارم قرار دارند و جایگاه قبلی خودشان را حفظ کرده‌اند. در روزی که بتسدا از بازی جدیدش یعنی Rage 2 رونمایی کرد، یکی دیگر از محصولات این شرکت یعنی Fallout 4، در رتبه پنجم جدول هفتگی انگلستان قرار گرفته است و صعودی دو پله‌ای نسبت به هفته قبل داشته است. 

در رتبه ششم جدول این هفته، با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته بازی Mario Kart 8 Deluxe قرار گرفته است و در رتبه هفتم هم شاهد بازی Lego Marvel Super Heroes 2 هستیم که هفته گذشته، مجددا وارد جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته شده بود و این هفته هم یک پله سقوط را تجربه کرده است. 

در هفته‌ای که شاهد حضور بازی کاملا جدیدی در بین ۱۰ بازی پرفروش نیستیم، بازی Assassin's Creed Origins کمپانی یوبی‌سافت مجددا به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگشته است و در جایگاه هشتم دیده می‌شود. در حالی که هفته پیش بازی GTA V از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شده بود، این هفته دوباره به این جمع برگشته است و در رتبه نهم جدول فروش شاهد آن هستیم. در نهایت در رتبه دهم هم بازی Destiny 2 از کمپانی اکتیویژن دیده می‌شود که این بازی هم جایی بین ۱۰ بازی پرفروش هفته گذشته نداشت و این هفته وارد این جمع شده است. 

تنها بازی جدیدی که این هفته شاهد انتشار آن بودیم، Conan Exiles بود که از حالت Early Access خارج شد و به صورت رسمی در دسترس قرار گرفت و کارش در جدول فروش هفتگی انگلستان را هم در رتبه سیزدهم آغاز کرد و جایی بین ۱۰ بازی برتر جدول نداشت. 

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) همراه باشید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

God of War

تبدیل شدن به بهترین بازی انحصاری سونی از حیث داشتن صدرنشینی‌های متوالی
۲۲

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

-
۳۳

Far Cry 5

-
۴۴

FIFA 18

-
۵۷

Fallout 4

-
۶۵

Mario Kart 8 Deluxe

-
۷۶

Lego Marvel Super Heroes 2

-
۸۱۷

Assassin's Creed Origins

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۱۲

Grand Theft Auto V

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۶

Destiny 2

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده