نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵

پلتفرم های نسخه غربی بازی Warriors Orochi 4 مشخص شدند

به‌تازگی و در پی راه‌اندازی دو وب‌سایت رسمی از بازی Warriors Orochi 4، جزییات دقیق پلتفرم‌های نسخه‌ی غربی این بازی مشخص شدند.

پس از رونمایی از بازی Warriors Orochi 4 در ژاپن، اکنون کمپانی Koei Tecmo وب‌سایت‌های رسمی آمریکای شمالی و اروپای این بازی را راه‌اندازی کرده است. در همین راستا، پلتفرم‌های این بازی در غرب نیز مشخص شده‌اند و عرضه‌ی این بازی به شکل کاملا رسمی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر تایید شده است. علاوه بر این، همانطور که انتظار هم می‌رفت Xbox One نیز به جمع پلتفرم‌های این بازی در ژاپن اضافه شده است.

توضیحات ارائه‌شده در مورد داستان این نسخه بدین شرح است:

مبارزین و قهرمانان بار دیگر برای نبرد گرد‌ هم آمده‌اند.

کلید حل این موقعیت اسرارآمیز و بازگرداندن جهان به حالت عادی بازوبندهایی هستند که به صاحبانشان قدرت‌های عظیم و توصیف ناپذیری می‌بخشند. در جست‌و‌جوی این بازوبند‌ها، مبارزین با یک‌دیگر روبه‌رو می‌شوند و به پشتوانه‌ی اعتقادات و آرمان‌های فردی خود به مبارزه علیه دشمنان می‌پردازند.

مدتی پس از این اتفاقات، مشخص می‌شود که زئوس، پادشاه خدایان کوه المپوس در به‌وجود آمدن این موقعیت نقش داشته است. هدف او از بازسازی این جهان موازی که در آن مبارزین به نبرد علیه اوروچی می‌پردازند چیست؟ برای پرده‌برداری از این راز، جنگ‌جویان تصمیم به نبرد در مقابل خدایان می‌گیرند.

بازی Warriors Orochi 4 امسال در غرب عرضه خواهد شد، اما هنوز اطلاعات تایید شده‌ای از تاریخ دقیق عرضه‌ی آن در دسترس نیست. در همین راستا، اخیرا خبر‌هایی مبنی بر تصمیم تیم توسعه‌دهنده برای عرضه‌ی نسخه‌ی ژاپن این بازی در فصل پاییز نیز منتشر شده بود که برای تایید صحت یا سقم آن‌ها باید منتظر ماند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده