// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تاریخ انتشار بازی Bloodstained: Curse of the Moon اعلام شد

استودیو Inti Creates بازی Bloodstained: Curse of the Moon را معرفی و اعلام کرد در تاریخ سه خرداد ماه عرضه خواهد شد.

یکی از استودیوهایی که در زمینه ساخت بازی‌های مستقل و رترو پلتفرمر تخصص خاصی دارد، استودیو Inti Creates محسوب می‌شود که در حال توسعه بازی Bloodstained: Ritual of the Night است. اثری هشت بیتی که از نظر شخصیت‌ها و سیستم گیم‌پلی، شباهت بسیار زیادی به نسخه‌های قدیمی Castlevania دارد. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو Inti Creates یک پیش درآمد از این بازی را معرفی کرد. در گذشته اعلام شده بود که این استودیو در کمپین حمایت از نسخه جدید Bloodstained را افتتاح کرده که مربوط به یک پیش درآمد برای سری Bloodstained است. حال به‌نظر می‌رسد این کمپین با موفقیت کار خود را پیش برده است زیرا Inti Creates تاریخ انتشار بازی Bloodstained: Curse of the Moon را اعلام کرد.

بازی Bloodstained: Curse of the Moon در تاریخ سه خرداد ماه (۲۴ می) برای کامپیوتر (از طریق استیم)، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن ویتا، نینتندو سوییچ و نینتندو 3DS عرضه خواهد شد و ۱۰ دلار قیمت دارد. همچنین اعلام شده است که کد Bloodstained: Curse of the Moon برای اشخاصی که این بازی را در کیک استارتر حمایت کردند، رایگان فرستاده می‌شود. درادامه می‌توانید ویدیو بازی Bloodstained: Curse of the Moon را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از دنیای بازی Bloodstained: Curse of the Moon ندارند، باید بگویم که این بازی از نظر شخصیت پردازی و حال و هوا شباهت بسیاری به کسلوانیا دارد و در جریان آن، شما هدایت چهار شخصیت را برعهده دارید. اولین شخصیت، زانگتسو نام دارد که از شمشیر استفاده می‌کند، دومین شخصیت میریم که از یک شلاق برای نبرد با دشمنان استفاده می‌کند. همچنین دو شخصیت دیگر آلفرد و گیبل نام دارند که به‌ترتیب مجهز به علم کیمیاگری و ویژگی‌ای برای تغییر جسم هستند (گیبل با این ویژگی به شکل یک خفاش در می‌آید). در ابتدای بازی شما کار خود را با زانگتسو آغاز خواهید کرد و هرچقدر جلو‌تر می‌روید، سایر شخصیت‌ها به تیم شما اضافه می‌شوند و می‌توانید بین آن‌ها سوییچ کنید. از این‌رو هرچقدر هم‌تیمی بیشتری داشته باشید، تنوع مبارزات برای شما نیز بیشتر می‌شود. 

با تمام این تفاسیر، کاربران بازی‌های رترو پلتفرمر، شدیدا منتظر تاریخ عرضه نهایی نسخه Ritual of the Night هستند. تا به‌امروز تغییرات زیادی روی این بازی اعمال شده است. اول قرار بود بازی برای نینتندو 3DS عرضه شود اما با منتشر شدن نینتندو سوییچ، گفته شد که نسخه Ritual of the Night برای Nintendo Switch منتشر می‌شود و پروسه توسعه بازی روی 3DS لغو شد. امیدواریم در نمایشگاه E3 2018 اطلاعات تکمیلی حول بازی Bloodstained: Ritual of the Night منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده