نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱

جزئیات سیزن پس و DLC های بازی PixelJunk Monsters 2 مشخص شد

استودیو کیو-گیمز و استودیو اسپایک چون‌سافت جزئیات بیشتری را از سیزن پس و بسته‌های الحاقی بازی PixelJunk Monsters 2 به اشتراک گذاشتند.

اوایل فروردین‌ماه امسال بود که استودیو کیو-گیمز و استودیو اسپایک چون‌سافت بازی PixelJunk Monsters 2 را معرفی کردند و اخیرا هم نسخه آزمایشی بازی را در دسترس قرار دادند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این دو استودیو اطلاعات بیشتری را از بسته‌های الحاقی و سیزن پس این بازی اکشن استراتژی به اشتراک گذاشتند.

سیزن پس بازی PixelJunk Monsters 2 شامل بسته الحاقی Golden Outfits، بسته الحاقی Encore و بسته الحاقی Danganronpa است. همانطور که از نام بسته الحاقی Golden Outfits برمی‌آید، این بسته پوشش‌ها و ماسک‌های طلایی کاراکتر تیکیمان را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. این DLC تا تاریخ هفدهم خردادماه (۷ ژوئن) رایگان خواهد بود، اما پس از این تاریخ شاهد افزایش قیمت آن به ۴.۹۹ دلار خواهیم بود.

بسته Encore برج موشکی و مرحله جدیدی با نام Encore Peak را در دسترس قرار می‌دهد و در نهایت بسته Danganronpa مرحله Hope’s Peak Academy، یک برج مانا (Mana) جدید و برخی از ماسک‌های این مجموعه را به بازی اضافه می‌کند که بدون شک برای طرفداران استودیو Spike Chunsoft لذت‌بخش خواهد بود.

در حالی که هر یک از بسته‌های الحاقی با مبلغ ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، بازیکنان می‌توانند با مبلغ ۷.۹۹ دلار سیزن پس بازی و با مبلغ ۲۱.۹۹ دلار نسخه Digital Deluxe را خریداری کنند. همچنین در حال حاضر امکان پیش خرید بازی PixelJunk Monsters 2 از طریق استیم و فروشگاه پلی استیشن وجود دارد و کاربران کنسول پلی استیشن 4 با انجام این کار یک تِم رایگان نیز دریافت خواهند کرد.

 بازی PixelJunk Monsters 2 و DLC های یادشده در تاریخ چهارم خردادماه (۲۵ می) برای کامپیوتر، PS4 و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده