نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی Milanoir اعلام شد

Milanoir یک بازی شوتر با دوربین بالا به پایین است که طبق اعلام سازندگان، خرداد امسال منتشر خواهد شد. 

Milanoir یک بازی شوتر است که توسط استودیو مستقل ایتالو گیمز ساخته می‌شود. این بازی که دوربین آن بالا به پایین است، با الهام از فیلم‌هایی اکشن و جنایی و مخصوصا فیلم‌های کوئنتین تارانتینو ساخته می‌شود و حس و حالی شبیه به بازی‌های شوتر کلاسیک دارد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی Milanoir توسط سازندگان اعلام شده است و بر این اساس، در تاریخ ۱۰ خرداد منتشر خواهد شد. 

در حالی که پیش از این فقط نینتندو سوییچ و کامپیوتر به عنوان پلتفرم‌های مقصد بازی معرفی شده بودند، سازندگان امروز اعلام کردند که بازی همزمان روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم منتشر خواهد شد. همچنین نسخه سوییچ بازی، یک سری ویژگی منحصر‌به‌فرد خواهد داشت و مثلا، بازیکنان می‌توانند با استفاده از دو جوی‌کان روی یک کنسول بازی را به شکل Co-Op تجربه کنند. 

داستان بازی Milanoir در مورد شخصی به نام پیرو است و در شهر میلان ایتالیا روایت می‌شود. پیرو به دنبال گرفتن انتقام از مردی است که باعث شده وی مدتی را زندانی شود. البته این کار ساده نخواهد بود چرا که پیرو، باید با اعضای گروه این فرد مبارزه کند و مراحل سختی را برای رسیدن به هدفش پشت سر بگذارد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده