نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ آغاز نسخه بتا عمومی بازی Onrush

Onrush، بازی جدید استودیو کدمسترز، تقریبا ۲۵ روز پیش از انتشار نسخه نهایی، یک نسخه بتا عمومی خواهد داشت. 

کدمسترز یکی از استودیو‌هایی است که همواره با ساخت بازی‌های ماشین سواری با‌کیفیت شناخته شده است؛ بازی‌هایی مثل سری Dirt که طرفداران آثار این سبک، خاطرات زیادی با آن دارند. بازی جدید این استودیو Onrush است که یک اثر ریسینگ آرکید و مفرح به شمار می‌رود. این بازی قرار است در تاریخ ۱۵ خرداد برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که بازی پیش از انتشار، یک نسخه بتا عمومی هم خواهد داشت. 

به طور دقیق‌تر، نسخه بتا عمومی بازی Onrush در تاریخ ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت هم ادامه خواهد داشت. این نسخه روی هر دو پلتفرم مذکور در دسترس خواهد بود با این حال افرادی که نسخه PS4 بازی را پیش خرید کرده باشند، دو روز زودتر در تاریخ ۲۵ اردیبهشت به نسخه بتا دسترسی خواهند داشت. 

نسخه بتا عمومی بازی شامل یک حالت آموزشی می‌شود که در آن، می‌توانید اصول و قواعد بازی را یاد بگیرید و پس از آن، قادر خواهید بود وارد رقابت‌های تک‌نفره با هوش مصنوعی یا رقابت چندنفره با سایر بازیکنان شوید. در قسمت تک‌نفره بازی همچنین می‌توانید به حالت Photo Mode بازی هم دسترسی داشته باشید و با آن، تصاویر مختلفی بگیرید و فیلتر‌های متنوعی هم روی آن‌ها اعمال کنید. به‌علاوه در نسخه بتا عمومی، بخش چندنفره بازی شامل دو حالت بازی، دو مسیر با امکان تغییر شب و روز یا شرایط آب و هوایی و چهار کلاس ماشین می‌شود. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که در نسخه بتا، این شانس را خواهید داشت که یک سری جوایز خاص را در قالب Crash Tag یا Tombstone به دست بیاورید که قابل انتقال به نسخه نهایی بازی هستند. این موارد پس از از بین رفتن ماشین حریف توسط شما یا از بین رفتن ماشین شما در اثر تصادف نمایش داده می‌شوند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده