// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy دو هفته زودتر منتشر می شود

گیمرها برای تجربه بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ یا کامپیوتر نیازی نیست تا ۱۹ تیر صبر کنند.

نسخه بازسازی شده مجموعه کرش بندیکوت، سال گذشته برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد که علاوه بر دریافت نقدهای مثبت، از لحاظ فروش نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و شاید همین موضوع هم باعث شد تا کمپانی Activision این بازی را از انحصار کنسول سونی خارج کند و برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه کند. با اینکه پیش از این اعلام شده بود بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در تاریخ ۱۹ تیر منتشر می‌شود، اما در جدیدترین اخبار بازی، اکتیویژن خبر از جلو افتادن زمان عرضه این بازی داد.

بر این اساس، سه گانه Crash Bandicoot دو هفته زودتر و در تاریخ ۸ تیر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. به گفته اکتیویژن، این اقدام در قبال بازخوردها و عکس‌العمل‌های مثبت طرفداران نسبت به انتشار بازی روی پلتفرم‌های دیگر انجام خواهد گرفت. به هر حال، در صنعتی که این روزها همه آثارش با تاخیرهای بلند مدت مواجه می‌شوند، جلو انداختن زمان عرضه بازی‌ها جزو اتفاقات نادری است که قطعا با استقبال گیمرها روبرو خواهد شد.

شما هم نظر خود را درباره خروج سری Crash Bandicoot از لیست انحصاری‌های پلی استیشن و اقدام جالب اکتیویژن در جلو کشیدن تاریخ عرضه آن با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده