نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

تریلر جدیدترین DLC بازی Dynasty Warriors 9 منتشر شد

تریلر و تصاویری از آخرین محتوای قابل دانلود بازی Dynasty Warriors 9 منتشر شده که کاربرد چنگال‌ها، یکی از سلاح‌های اضافه‌شده به بازی در این DLC را به نمایش می‌گذارد.

کمپانی Koei Tecmo با انتشار تریلری جدید از Dynasty Warriors 9 از جزییات آخرین محتوای قابل دانلود این بازی پرده‌برداری کرد.

این‌ DLC که با هدف اضافه کردن سلاح‌های تازه به این بازی آماده شده است سه نوع سلاح تازه، چنگال‌ها، شمشیر، قلاب و خنجرهای «اِمی» را به وسایل نبرد موجود در بازی اضافه می‌کند.

تریلر مربوط به چنگال‌ها به‌تازگی منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه‌ی خبر مشاهده کنید؛ در حالی که دیگر تریلر‌های باقی‌مانده که شمشیر و قلاب (به‌شکل همزمان) و خنجر‌های امی را به نمایش در‌می‌آورند به ترتیب در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۵ اردیبهشت منتشر خواهند شد. خود DLC نیز تنها دو روز بعد از آخرین تریلر و در تاریخ ۲۷ اردیبهشت در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

هر سلاح حرکات خاص خود را خواهد داشت که در سه دسته‌ی حرکات ابتدایی، متوسط و پیشرفته طبقه‌بندی خواهند شد. از طرف دیگر درست همانند دیگر سلاح‌های موجود در بازی، وسایل جنگی اضافه‌شده برای همه‌ی فرماندهان داخل بازی در دسترس هستند، اما حرکات ویژه‌ی مربوط به این سلاح‌ها تنها بر حسب تخصص این شخصیت‌ها قابل استفاده خواهند بود.

این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در بازار موجود است.

در ادامه شما را به تماشای‌ تریلر منتشر‌شده از این بازی و همچنین چند تصویر زیبا از آن دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده