// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

نسخه جدید بازی Legend of Zelda احتمالا در حال ساخت است

بر اساس آگهی استخدامی که شرکت نینتندو منتشر کرده است، ممکن این شرکت در حال توسعه نسخه جدیدی از مجموعه Legend of Zelda باشد.

بدون شک بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک موفقیت تمام عیار برای شرکت نینتندو بوده است؛ موفقیتی که باعث شد زمانی را که منتظر آن بودیم، از یاد ببریم. قبل از آن‌که این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود، ناشر آن قصد داشت تا آن را به عنوان یک محصول انحصاری برای کنسول Wii U عرضه کند که همین مساله باعث شد تا طرفداران برای عرضه نسخه جدیدی از مجموعه بازی‌های اصلی زلدا ۶ سال منتظر باشند. (با در نظر نگرفتن بازی‌های Hyrule Warriors و Link Between Worlds)

حال با توجه به آگهی استخدامی که Nintendo منتشر کرده است، به‌نظر می‌رسد این شرکت برای عرضه نسخه جدید مجموعه زلدا قصد ندارد طرفداران را تا نسل بعدی کنسول‌ها منتظر بگذارد.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

بر اساس گزارش سایت IGN، ترجمه متن آگهی استخدامی نینتندو این معنی را می‌رساند که آن‌ها به‌دنبال یک طراح مرحله باتجربه می‌گردند تا بتواند در ساختمان مرکزی نینتندو واقع در شهر کیوتو، روی مجموعه The Legend of Zelda کار کند. پست شغلی درخواست‌شده، شامل طراحی سیاه‌چال‌ها (Dungeon)، طراحی دشمنان، رویدادها و طراحی نقشه است.

متقاضیان باید بتوانند به زبان ژاپنی ارتباط برقرار کنند و علاوه بر حقوق سالانه، حق مسکن دریافت خواهند کرد. همچنین طبق این آگهی، این رده شغل قراردادی است و تضمینی بر دائمی بودن آن نیست؛ پس اگر متقاضیان واقعا راجع به آن مطمئن نیستند، بهتر است به ژاپن نیایند.

سوالی که برای طرفداران پیش می‌آید این است که این آگهی استخدامی دقیقا مربوط به توسعه کدام داستان مجموعه Legend of Zelda است. محتمل‌ترین گزینه، ساخت دنباله‌ای برای نسخه Breath of the Wild است، اما احتمال دیگری هم وجود دارد که بر اساس آن، نینتندو قصد داشته باشد یک نسخه اسپین آف یا حتی یک بسته الحاقی برای بازی Breath of the Wild بسازد.

در نهایت فقط می‌توان امیدوار بود که برای عرضه نسخه بعدی این مجموعه، مجبور نشویم که ۶ سال صبر کنیم؛ مگر آن‌که محصولی در حد و اندازه Breath of the Wild باشد. 

شما می‌توانید نظر خود را راجع به این خبر با زومجی درمیان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده